checkdisk f: met opstarten pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

dj_djel

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
144
sinds een paar dagen heb ik steeds wanneer ik xp Pro opstart schijfcontrole van f:
Weet iemand waar dit aan kan liggen.

Ook zit vaak de taakbalk vast en als ik dan bv internet wil starten via het bureaublad zit dat ook vast.
Heb misschien een virus Norton heeft geen virussen gevonden.

mvg
 
Het is mij gelukt om schijfherstel (bleef niet hangen) op te starten en het lijkt nu weer verholpen.

Ik kan nu ook weer grote programma's openen zoals Flash, Word etc..
Dat kon ik eerst niet.
 
Bewaar in ieder geval die link mocht het weer terugkomen.
 
Het is mij uiteindelijk gelukt om in de veilige modus te komen.
Toen heb heb ik een aantal virusscans uitgevoerd en Hitman Pro (wat ik overigens al had) uitgevoerd en het werkt weer uitstekend.

Kan ook weer programma's zoals Flash, Dreamweaver, Word etc opstarten, als ik dat eerst deed bleef ik vaak hangen.
eind goed al goed
 
Mooi zo!! :) Dan moet je toch wel het een en ander hebben gevonden tijdens je scans.
 
zeker waar.
oh ja nog iets:
Ik heb het systeemherstel ook uitgeschakeld, volgens mij heeft dat ook geholpen.


Dit doe je als volgt:
je klikt met rechter-muisknop op deze computer > eigenschappen > systeemherstel > 'systeemherstel op alle stations uitschakelen' aanvinken

Ik denk dat dit allemaal door mijn moeder veroorzaakt is, voortaan er maar even bijblijven.:D
 
Nou dat lijkt me niet zo'n goede!!!!!!!!
Systeemherstel schakel je even uit als je alle virussen wilt verwijderen. Daarna als een haas weer aanzetten.
Tenzij je erg weinig ruimte op je schijf hebt.

Gemenerd, ik denk niet dat je moeder dit heeft gedaan? Of haalt zij ook 'ondeugende' downloadjes binnen? :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan