checken op internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

franklin123

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Berichten
318
ik wil mijn mail checken op internet mail van mijn provider, de site van mijn provider is geblockt wie heeft er voor mijn enkele optie site waar ik nu terecht kan voor mijn mail?
 
Het lijkt mij dat de mail binnenhalen alleen via de site van de provider mogelijk is. Lycos kan je tenslotte ook niet binnenhalen via hotmail.

Maar waarom is de site van je provider geblockeerd?
 
maar ik heb in het verleden ook via internet mijn mail gecheck. en wil op mijn werk maar dit niet via outlook express.

kunnen er een mijn helpen met een site of iets dergelijks?
 
Het probleem is het inlogsysteem. Dit verschilt bij iedere "webmail".

Ik denk dat je dit in het verleden hebt gedaan via de site van je provider.

Maar waarom is die site geblockeerd. Is dit bewust gedaan of niet?
 
Geplaatst door rve123


Outlook (Express) check je via de computer. Niet via internet.

en de (nieuwe) mail haal je dus uit je DDR geheugen of chipset ofzo?:rolleyes:

@ Topicstarter: welke provider gaat het over?
 
Geplaatst door hc_vinnie
en de (nieuwe) mail haal je dus uit je DDR geheugen of chipset ofzo?:rolleyes:
Nee, maar volgens mij wil de topicstarter zijn mail binnenhalen via ''webmail''. Niet via een programma op de computer. O(E) is een programma dat op de computer staat.
En ik begrijp echt wel dat de e-mail via internet binnenkomt.

franklin123: Je zou ook de berichten een dag op de server kunnen laten staat zodat je ze later nog een keer kan ophalen als je thuis ben.

Vertel even wat de bedoeling is:
Wil je niet dat de e-mail op de computer op je werk komen of wil je de e-mail ook thuis kunnen ophalen?

Ik zou nog steeds graag willen weten waarom de site van de provider is geblockeerd. Is dit door een systeembeheerder gedaan om te zorgen dat jullie niet de prive-mail gaan lezen?

Waarom wil je de mail niet via OE binnenhalen?
 
Geplaatst door franklin123
ik wil mijn mail checken op internet mail van mijn provider, de site van mijn provider is geblockt wie heeft er voor mijn enkele optie site waar ik nu terecht kan voor mijn mail?

Waarom op internetmail en niet in een programma?
Is www.postbakje.nl een oplossing?
Welke provider heb je?
Hoezo geblokt; krijg je een foutmelding?
Hoelang is dit al zo?
Wat heb je al gedaan om dit probleem op te lossen?
Welke versie Windows en internet explorer heb je?
 
Geplaatst door franklin123
ik wil mijn mail checken op internet mail van mijn provider, de site van mijn provider is geblockt wie heeft er voor mijn enkele optie site waar ik nu terecht kan voor mijn mail?

Hoe heet jou provider.
Normaal gesproken open je internet explorere en type je bovenin de adresbalk b.v. zoiets.

webmail.jouwprovider.nl en dan een enter.
Dan zou je in de webmail van jou provider komen daar geef je dan jou naam en wachtwoord op en dan zou het moeten werken.
 
Misschien heeft je werkgever de site vsan je provider geblocked omdat teveel mensen tijdens werktijd voor prive doeleiden zaten te 'netten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan