Ik laat meteen maar emailtje zien wat ik na winkel had verstuurd,
Ik weet niet zeker, of wat ik mail hier terecht moet. Ik heb een “SpinPoint F3 1TB” “HD103J” gekocht bij jullie en nu blijft windows steeds “Checking files on NTFS system” doen, dat wilt dus zeggen dat er iets fout op de hardeschijf is. Een beschadigd deel dacht ik aan, maar dat sluit ik niet uit. Nu was de vraag valt dit te testen? Anders stuur ik de hdd terug en vraag om garantie want ik heb de hdd pas 6 maandjes. Dus zoals ik al vroeg valt dit te testen want ik vind een beetje onhandig als het bijvoorbeeld iets anders is, en voor niets die hdd terug opstuur.
Ik weet niet zeker, of wat ik mail hier terecht moet. Ik heb een “SpinPoint F3 1TB” “HD103J” gekocht bij jullie en nu blijft windows steeds “Checking files on NTFS system” doen, dat wilt dus zeggen dat er iets fout op de hardeschijf is. Een beschadigd deel dacht ik aan, maar dat sluit ik niet uit. Nu was de vraag valt dit te testen? Anders stuur ik de hdd terug en vraag om garantie want ik heb de hdd pas 6 maandjes. Dus zoals ik al vroeg valt dit te testen want ik vind een beetje onhandig als het bijvoorbeeld iets anders is, en voor niets die hdd terug opstuur.