Checkpoint, poiedit of Flitsnav?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trustno1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
13 okt 2000
Ik gebruik nu al geruime tijd checkpoint voor mijn tomtom navigator 5 en ben hier wel tevreden over. Maar ik las nu dat er weer een nieuw programma flitsnav is. Ik heb ook wat gehoord over POIedit. Kan iemand mij uitleggen wat de voor en nadelen van deze verschillende programma's zijn? Halen al deze programma's hun informatie nu van dezelfde locatie en zo niet welke is dat het betrouwbaarst?

Hoi Trustno1,

Ik gebruik al een possje POiedit. Daar kan je verschillende databases mee laden. Ik gebruik de data base van Flitspaal.nl. Die wordt in de handleiding ook aanbevolen. Ik ben er wel tevreden over.

Er zijn bij flitspaal.nl bijna dagelijks updates.

Flitspaal.nl en POiedit zijn gratis en tegenwoordig ook niet meer zo lastig te installeren. Er zit een goede "wizard" bij POiedit. En als hij is geïnstalleerd hoef je je PND maar aan je PC te koppelen en hij wordt gelijk automatisch ge-update.

Voor meer info over Flitspaal.nl kijk je op....... www.flitspaal.nl.

Checkpoint werkt ook heel makkelijk en werkt met poiplace. Heb hier alleen geen idee van hoe vaak deze wordt geupdate. Volgens mij werkt Flitsnav met flitsservice.nl.

Laatst bewerkt:
Heb er nu poiedit op gezet en deze werkt nog makkelijker dan checkpoint. Het is nu alleen een kwestie van de pocketpc aansluiten en de rest gaat vanzelf.

Ik heb op mijn tomtom de benelux kaart en de benelux plus kaart geinstalleerd. Weet iemand hoe ik deze met poiedit tegelijk kan updaten. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit kan instellen?

Waarvoor heb je de Benelux kaart er nog opstaan? De Benelux plus kaart is volgens mij hetzelfde als de Benelux kaart maar dan met de hoofdwegen van Europa.

De heb ik er nog op staan omdat het plannen van een route dan veel sneller gaat. Als ik de plus kaart gebruik duurt het langer voordat de route berekend is.

Juist,

Ik heb nu TT6 met de gedetaileerde west Europa map erop staan. En dat duurt inderdaad nog langer met invoeren van adressen. Echter de TT6 werkt zeer soepel en er zitten leuke extra's op. Tevens werkt flitspaal.nl ook hierop perfect.

Juist,

Ik heb nu TT6 met de gedetaileerde west Europa map erop staan. En dat duurt inderdaad nog langer met invoeren van adressen. Echter de TT6 werkt zeer soepel en er zitten leuke extra's op. Tevens werkt flitspaal.nl ook hierop perfect.

Weet jij ook misschien hoe je bijvoorbeeld de benelux map en de benelux map plus tegelijk kan updaten met poiedit? Ik kan nu maar 1 locatie aangeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan