chello aanbieding ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Ik heb problemen met mijn mediabox van UPC. Op het einde zei degene die mij ter woord stond dat hij ook een aanbieding had en wel dat Chello Power. Momenteel heb ik de Chello Classic van euro 49,95. Hij deelde mee dat mijn snelheid hetzelfde zou blijven van downloaden ed. Weten jullie of dit echt zo is ik twijfel hierover, omdat ook de telefonie dan naar alle vaste nummers gratis zouden zijn. Hoef je dan niets als je dit zou nemen voor het abbonnement van de telefonie te betalen? Ik weet niet of het zo rooskleurig is als hij het vertelde. Hij zou mij morgenavond hierover terug bellen. Het scheelt natuurlijk als het waar is zo'n 20 euro. Wie geeft mij raad? Vast bedankt voor reakties.

Chello Power only gebruikers ( €39,95 )
Chello Classic gebruikers welke het niet om de internet snelheid doen ( €49,95 )

Deze heb ik inderdaad al gelezen, maar weet je ook zeker dat de snelheid behouden blijft? Daar gaat het mij dus om. Heeft iemand dit gedaan en heeft er al ervaring mee. Het omzetten zou als ik ja zei, meteen gebeuren. Daarom heb ik ook bedenktijd gevraagd. Vandaar mijn vraag is het werkelijk zo.

Je hebt nu Classic dat is 8 Mbit.
Power is 6 Mbit
Je gaat er 2 Mbit op achteruit dat wel.

Ik heb dus wel de ondersteuning van Eweka gaat mijn download snelheid er dan op achteruit. Ik zit nu op zo'n 970 KB/s.

Ja, die gaat er op achteruit.
Voor 970Kb/s heb je een 8 mbit verbinding nodig.
Je zal dan max nog maar op: 750kb/s komen

Maar zou jij het doen met dat prijsverschil dan in je achter hoofd. Bedankt in ieder geval. Hij belt morgen terug kan nu wat meer hier mee. Wat zou jij doen?

het is €240 per jaar goedkoper.
Je krijgt er betere telefonie voor. Dus ja ken je tante/oom in gelderland dag en nacht lastig vallen (als je er een hebt daar).

Je hebt dus:
6 Mbit internet + 24/7 gratis bellen naar alle vaste nummers binnen nederland.
Geen aparte kosten voor het abbonement van de telefonie. Zit er allemaal bij-in.

Ik zou het zelf wel doen als ik jouw verbinding had.
Je download misschien wel wat trager, maar je betaald dan ook een horde minder geld er voor.

Je hebt mij enorm geholpen hiermee om een besluit te nemen. Hartstikke bedankt.

Chello Power

Hoi,

Ik ben sinds 10 juni overgegaan van chello light met freetime telefonie naar chello power met anytime telefonie en het bevalt prima. Ik gebruik ook eweka en als ik wat via de nieuwsgroepen binnenhaal gaat dat met plusminus 700kb/s dus snel zat dacht ik zo.

groeten

Marcel :thumb:

Ik ben er nog niet via chello eens maar deze kan afgedaan worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan