Chello aansluiting tijdelijk verhuizen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastertje

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2001
Hoi mensen,

heb net mijn Tiscali ADSL :thumb: na 2 weken al binnen gekregen. Heb alleen mijn Chello aansluiting net pas opgezegd en zit er nog aan vast tot eind augustus. Nou heeft mijn zus die ook in Rotterdam woont geen internetaansluiting en daarom vroeg ik me af of ik voor die 1,5 maand mijn chello verbinding kan verhuizen zodat zij even 1,5 internet heeft. Zou dit lukken of niet? Want er wordt toch gekeken naar macadres van de modem?

Ligt eraan hoeveel meter kabel je nog hebt liggen:p

ff serieus; Daarvoor zul je Chello moeten bellen

Poekie

Dan zou je wel je kaart uit de computer van jou moeten halen en je splitter die naar de modem gaat en dan moet je nog kijken of je buiten ergens in een kast kan komen waar zij hem dan meestal inzetten. Weet niet hoe dat tegenwoordig gaat, maar bij mij is de verbinding als er wat mis is meestal ergens in de kast buiten. en bij haar de aansluiting thuis kan er chello bij haar op de kabel? Het is eigenlijk onbegonnen werk. Wilde zelf alleen een naams wijziging, maar moest dan opnieuw terwijl alles hier aangesloten is op chello dit hele proces opnieuw gaan aanvragen. Ze werken nl. ook op postcode.

Ze heeft de mogelijkheid om Chello te gebruiken op haar kabel. Maar inderdaad kan ik me herinneren dat toen ik verhuisde ik toen ook enkele dagen moest wachten totdat ze mijn verbinding hadden verhuisd.

Als zij een aansluiting hebt, dan is het altijd de moeite waard om het eerst uit te proberen.

Zie Mastertje in verband met Chello ervaring.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan