Chello en XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Renze

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2003
Berichten
112
Bij win'98 doet mijn chello internet het wel. Maar als ik win'98 wil upgraden naar win xp pro. Dan heb ik geen internet meer. Wat moet ik doen. Ik snap er geen hout meer van.
 
Misschien moet je je internet verbinding even opnieuw installeren. Ik raad trouwens een upgrade af, omdat dan fouten die ook in 98 zaten meegaan naar XP. Dat komt de stabiliteit niet ten goede.
 
Hoe moet ik mijn internet opnieuw instellen. Er zat een cdrom bij. Maar die is alleen maar voor 98 en niet voor xp pro.
 
Heb je al op de site van Chello gekeken of je niet nieuwere software kunt downloaden?
 
Maar daar wordt ik helemaal niet wijzer van. Vroeger kon het zo vinden maar nu vindt ik niks meer.
 
Hoi,

Die cd werkt alleen maar voor 98?. Die cd die ik erbij heb werkt ook onder windows xp. Maar als je windows xp een nieuwe installatie doet zoekt xp zelfs naar de internetverbinding en dan moet die tog gewoon werken?

Groetjes,
 
Op het moment dat ik XP er op heb dan vindt hij mijn netwerk kaart niet. En heb dan geen verbinding met internet.
 
Moet je dan niet de drivers voor je netwerkkaart installeren? Staat er een geel vraagteken in apparaatbeheer?

Ik heb ook chello en ik heb nooit die cdrom gebruikt, en toch internet.
 
Laatst bewerkt:
Bij 98 werk het best, maar bij xp ziet hij het netwerk kaart niet meer. En kan ik niet meer internetten
 
Ja, dat zei je. Ik weet niet precies of het in xp ook zo gaat; start>instellingen>configuratiescherm>systeem>hardware>apparaatbeheer, en dan kijken of er bij de netwerkkaart een vraagteken staat. Zo ja, dan moet je drivers voor de kaart opnieuw installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan