Chello instellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter cage
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cage

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
hallo weet iemand een site waar ik kan zien hoe ik chello moet instellen op windows 98 ?!

cage!

Verplaatst van diversen naar kabelinternet aangezien je vraag daar beter tot zijn recht komt

nou ik denk dat in win 98 via configuratiescherm dat dar ook staat internetverbinding instellen? dan heb je ook een gebruikersnaam gehad en wachtwoord. en je email instellen bij accounds dat is geloof ik pop3 mail.chello.nl
smtp mail.chello.nl. en verder zal er op de site van chello ook wel staan hoe dit moet. suc 6

nou ik heb het op de site niet kunnen vinden, ik zoek voor iemand anders, dus als iemand een site weet, waarbij stap voor stap uitgelegd word hoe ik chello moet instellen via windows 98, zou dat mooi zijn alvast bedankt.

cage!

uhm bedankt voor je informatie maar het is eigenlijk nog steeds niet wat ik zoek ik zoek zoiets als dit:

http://www.kpnadsl.nl/support/GAW_eth_XP.html

maar dan voor Chello, en op windows 98,

maar toch bedankt!

dus als je nog zoiets kunt vinden laat het me dan even weten svp, bedankt

cage!

sorry maar ik zeur wel, maar de helft op die site doet t niet eens bij mij. :(

jeetje ja ik weet ook niet hoe dat komt? je hebt ook geen mazzel he? op deze site zou het precies moeten staan over de instellingen. probeer zelf ook eens te zoeken op www.google.com suc6

Cage je kan dat gewoon via wizard internet-verbinding doen.
Ga naar start>programma's>bureau accesoires>communicatie of internet werkset(weet ik ff niet uit mijn hoofd)>wizard internet-verbinding.
Volg de stappen op het scherm en hou de configuratie gegevens die je van Chello hebt gehad erbij.(gebruikersnaam/wachtwoord/e-mail adres)

Als het goed is kan je bij pop3 en smtp het volgende invullen;
mail.chello.nl

Het kan zijn dat je hier iets anders moet invullen omdat je in Leeuwarden zit.
Ik kan helaas die lijst niet meer vinden,
omdat ze bij Chello hun site hebben vernieuwd.

Ik hoop dat je hiermee verder kunt.

hej mensen erg bedankt voor al jullie hulp,
het is gelukt het bleek gewoon te liggen aan:

de nummer van de modum de:
mac nummer
en nog een nummer, die stonden nog op een ander zijn naam, de installateur had de nummers nog niet door gegeven. nu zijn ze goed ik heb wat met die tcp/ip geklooit, en nu is het gelukt heel erg bedankt mensen.

cage! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan