Chello: Meerdere e-mail adressen, nog steeds maar 1 map in Outlook Express!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Hallo,

Ik heb bij Chello sinds kort de mogelijkheid om meerdere e-mail adressen (geen aliassen) aan te maken wat ik zojuist gedaan heb. Ik heb ze toegevoegd in OE maar ik krijg geen mappen van die nieuwe adressen (alles komt gewoon in de map van mijn hoofd e-mail adres). Iemand enig idee?

Alvast Bedankt!!

Laatst bewerkt:
Dat zul je via regels in outlook express moeten aanpassen.
Dit doe je onder extra.

Maar hoe zit dat dan met de beschikbare ruimte per e-mail box? Is dit dan ook samengevoegd? En maakt het wat uit waar ik die nieuwe mappen dan zet? (Lokale mappen of ergens anders?) En weet je misschien een link naar een handleiding om dit te doen?

wederom bedankt!

zelf gebruik ik de grote broer namelijk outlook. Dus veel vertellen kan ik niet.

Ja je kunt de mappen neerzetten waar jij maar wilt.
Wat bedoel je met de grote van de mail box, daar heeft jou computer toch geen last van.
Dit zou bij de provider kunnen.

Handleiding, zou ik zo niet weten.
Type in de help van oe eens het woord regels en dan kom je een heel eind.

Ik heb ondertussen gevonden hoe ik dit aan moet passen maar wat ik met die ruimte bedoel is dat ik per adres 5 MB heb, maar als ik die nieuwe mappen (3) in lokale mappen zet heb ik dan wel 20 MB ruimte? (4 x 5 MB)

Die 5 Mb is bij jou provider.
dat zijn de berichten die je daar kunt laten staan op de server.
Op jouw computer kan wel 100 Gb als jou schijf maar zo groot is.

Dus die 5 Mb is op de server bij jou provider en NIET op jou computer.

ik denk dat jessy bedoelt dat de provider (chello) normaal 5 MB aan ruimte heeft gereserveerd op hun server vor je inbox van de e-mail.
Is dat met 4 echt verschillende e-mail adressen dan ook 4 keer 5 MB ??

Dat zou ik ook wel eens willen weten.

Bij mijn provider is dat wel zo vier e-mail adressen dan ook 4 keer 5 Mb terbeschikking.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan