Chello_Hater
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 23 jun 2004
Hoi ik ben richard uit flevoland, ik gebruik al sinds een tijdje chello.. eerst gewoon chello lekker snel en af en toe verbindings problemen, en nu ineens chello light (de afzetters) . zij denken dat ze echt alles kunnen, de service sucks en hun uitleg ook..
normaal heb ik 400kb aan download snelheid maar eerst sturen ze via support@chello.nl (NIET KLIKKEN)
waar vervolgens het netsky virus uit komt. als verrassing. (*chello bedankt )
vervolgens krijg ik mail van service@upc.nl dat ik niet moet letten op mail van support chello.nl omdat dat adres fake is en van een hacker is die CHello gehackt heeft en informatie had gestolen hiervoor hun excuses.!
Nu zit ik bijna een MAAND met 4kb tm 400b upload en download snelheid omdat ik hun MAiltjes heb genegeerd.. Grrrrrrrrrrr
Wie heeft deze **** nog ,meer?
normaal heb ik 400kb aan download snelheid maar eerst sturen ze via support@chello.nl (NIET KLIKKEN)
waar vervolgens het netsky virus uit komt. als verrassing. (*chello bedankt )

vervolgens krijg ik mail van service@upc.nl dat ik niet moet letten op mail van support chello.nl omdat dat adres fake is en van een hacker is die CHello gehackt heeft en informatie had gestolen hiervoor hun excuses.!
Nu zit ik bijna een MAAND met 4kb tm 400b upload en download snelheid omdat ik hun MAiltjes heb genegeerd.. Grrrrrrrrrrr

Wie heeft deze **** nog ,meer?