Chello Nieuwe Modem Motorolla

Status
Niet open voor verdere reacties.

wwvlc

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2004
Help!

Ik heb van Chello een nieuwe modem gekregen en vervolgens kan ik niet meer via mijn Router internetten.
Voorheen wel mogelijk om met 2 desktops en 1 Laptop te gaan internetten. Laptop draadloos.

Wat kan ik hieraan doen.
Chello Helpdesk gebeld en heeft de modem op afstand gereset en vervolgens moest ik mij opnieuw melden.
Moest het MAC-adres van de modem eerst opgeven. Het PC MAC-adres werd vervolgens op de gegevens gebruiker aangegeven. Kan dit ook niet worden veranderd in het MAC-adres van de Router?

PC rechtstreeks op het internet werkt maar via de Router NIET!:mad:

HELP. Mijn 2 studerende dochters kunnen niet verder dan alleen op elkaar wachten! En dus ik ook!

Nieuwe modem Chello

Beste Willem en Franz,

Bedankt voor de oplossingen waar ik wat aan heb echter ben ik er nog niet aan toe geweest om e.e.a op te lossen. Storing op mijn PC en NIET achter de PC kunnen zitten waarop het internet wel werkt. :rolleyes:

Nw. modem chello

Vraag aan Franz,

Allereerst ben ik niet zo in thuis in het IT-gebeuren maar heb de volgende vraag op de oplossing die jij mij hebt gegeven.

Punt 1 staat router met kabel aansluiten op de pc die nu verbinding heeft met Chello. Hoe bedoel je dit? Uitgaande kabel van de router op de ingang van het netwerkkaart, waar nu de kabel van de modem in zit? Hoe is de netwerkverbinding dan?:rolleyes:

Het configureren van de router is mij (daarom) ook niet gelukt!

Met de vorige modem van Chello heb ik helemaal niets hoeven te doen en heeft gewoon gewerkt! Zonder het instellen van "IP´s" etc.etc.

Graag in meer kleine stappen de uitleg.

Alvast bedankt voor de moeite.

mvrgr.

Wouter.

Chello nw. modem

Probleem opgelost!

Ik heb de CD meegeleverd met de Router opnieuw de wizard gevolgd en het werkte in 1 keer!
Alle 3 de PC's werken en wij kunnen nu weer internetten!:thumb:

Bedankt nogmaals voor de moeite mijn probleem helpen oplossen.

:)

denk dat je het probleem voor 90% zelf opgelost
hebt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan