Help!
Ik heb van Chello een nieuwe modem gekregen en vervolgens kan ik niet meer via mijn Router internetten.
Voorheen wel mogelijk om met 2 desktops en 1 Laptop te gaan internetten. Laptop draadloos.
Wat kan ik hieraan doen.
Chello Helpdesk gebeld en heeft de modem op afstand gereset en vervolgens moest ik mij opnieuw melden.
Moest het MAC-adres van de modem eerst opgeven. Het PC MAC-adres werd vervolgens op de gegevens gebruiker aangegeven. Kan dit ook niet worden veranderd in het MAC-adres van de Router?
PC rechtstreeks op het internet werkt maar via de Router NIET!
HELP. Mijn 2 studerende dochters kunnen niet verder dan alleen op elkaar wachten! En dus ik ook!
Ik heb van Chello een nieuwe modem gekregen en vervolgens kan ik niet meer via mijn Router internetten.
Voorheen wel mogelijk om met 2 desktops en 1 Laptop te gaan internetten. Laptop draadloos.
Wat kan ik hieraan doen.
Chello Helpdesk gebeld en heeft de modem op afstand gereset en vervolgens moest ik mij opnieuw melden.
Moest het MAC-adres van de modem eerst opgeven. Het PC MAC-adres werd vervolgens op de gegevens gebruiker aangegeven. Kan dit ook niet worden veranderd in het MAC-adres van de Router?
PC rechtstreeks op het internet werkt maar via de Router NIET!

HELP. Mijn 2 studerende dochters kunnen niet verder dan alleen op elkaar wachten! En dus ik ook!