Chello Nieuwsgroepen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dani538

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2007
Hallo mensen, ik zit met een probleem. Ik ben zojuist op kamers gaan wonen. Thuis gebruikte ik altijd Grabit en downloade ik via de Planet server. Nu zit ik op kamers en zit ik op de Chello server. Het punt alleen is, ik kan totaal niks meer vinden. Er staat geen één binarie meer tussen. Hoe kan ik zorgen dat ik alle bekende binaries weer wel heb? Als ik zo'n betaalde download programma neem kan je dan van alle groepen downloaden. Of zit je dan ook nog vast aan je Chello server? Want als ik niks meer kan downloaden van de binaries, dan heb ik hier vrij weinig aan.. Dan moet ik naar het veel langzamere torrent over stappen..
Groeten Daan Hendriks

ik heb het zelfde probleem, als je chello hebt kun je eigenlijk niet met nieuwsgroepen downloaden.
je hebt een payserver nodig, ik gebruik zelf eweka en daar download ik met 750 kbps mee (onze max internet speed).
voor eweka betaal je € 7,50 per maand.

ik heb het zelfde probleem, als je chello hebt kun je eigenlijk niet met nieuwsgroepen downloaden.
je hebt een payserver nodig, ik gebruik zelf eweka en daar download ik met 750 kbps mee (onze max internet speed).
voor eweka betaal je € 7,50 per maand.

Hey bedankt.. ik heb me zojuist ingeschreven en de eerste 7,50 overgemaakt. maarre ik moet het bericht nog krijgen.. Moet je hier nog een speciaal programma voor downloaden? of kan je gewoon grabit gebruiken? groeten

je kan gewoon grabit gebruiken, je moet dan wel de newsservernaam, naam en wachtwoord invoeren bij grabit.
die krijg je in je mail toegestuurt.
start grabit op en dan zie je links default server (of een die jij een naam hebt gegeven) daar doe je rechtermuisknop op en dan 'server properties'
de rest volgt vanzelf.

de mail die je nog moet krijgen was er bij mij binnen 5 minuten, ik heb betaalt me ideal dus als jij dat ook gedaan hebt krijg jij die mail zo binnen.:cool:

je kan gewoon grabit gebruiken, je moet dan wel de newsservernaam, naam en wachtwoord invoeren bij grabit.
die krijg je in je mail toegestuurt.
start grabit op en dan zie je links default server (of een die jij een naam hebt gegeven) daar doe je rechtermuisknop op en dan 'server properties'
de rest volgt vanzelf.

de mail die je nog moet krijgen was er bij mij binnen 5 minuten, ik heb betaalt me ideal dus als jij dat ook gedaan hebt krijg jij die mail zo binnen.:cool:

En dan moet je nog ff wachten of niet? Want hij zegt dat hij binnen enkele uren wordt geactiveerd?
Groeten in ieder geval bedankt

op welke methode heb jij betaald?
en met ftd kun je nzb bestanden zoeken, moet je je eerst registreren.
(als je het nog niet wist)

op welke methode heb jij betaald?
en met ftd kun je nzb bestanden zoeken, moet je je eerst registreren.
(als je het nog niet wist)

Ik heb via Ideal betaald... maar nu snap ik t niet zo goed meer met ftd? haha
leg anders even uit als je wilt?
Groeten

ok als je met ideal betaald hebt dan heb je de mail binnen 30 zeker binnen.

FTD:

download eerst ftd http://members.home.nl/baskrie/SetupFTD3.8.1.zip

dan moet je je registreren als je hem geopend hebt, doe dat en log dan in.

klik alseerst linksboven op update, dan zoekt hij nieuwe bestanden.
dit moet je elke keer doen als je ftd opstart

nu kun je aan de linkerkant een categorie uitzoeken.

als je iets leuks hebt gezien klik je er dubbel op voor info.

wil je hem downloaden dan klik je rechtsboven op NZB.

nu krijg je een website en zoek je de bestanden uit vink die aan en klik op nzb.

klik dan op openen en kijk bij grabit en je ziet hem.

Hitnews biedt Downloadspeed 30Mbit/s

33x!! langzamer dan via eweka (ik heb een 8 mbit lijn)

Ik heb die extra euro daar wel voor over.

Tevens zeggen zij geen datalimiet te hebben maar wel een FUP (hoeveel dat is wordt natuurlijk niet vermeld) maarja hoeveel wil je ook downloaden met 30Mbit/s :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan