chello noord -> traag?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hjllo

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2002
Hallo,

zijn er meer mensen,in friesland,die de laatste dagen(week) last hebben van een erg trage,beperkte chello kabel verbinding?

Ik heb dus sinds een week dat ik eigenlijk alleen nog maar kan surfen,wanneer ik dan bv. kazaa inschakel,of een bestand wil downloaden dan wordt internet ineens erg traag.(surfen gaat gewoon niet meer)

Nu zullen jullie denken dat het mischien aan kazaa ligt,maar helaas.
Maar ik gebruik de zelfde kazaalite als 2 weken terug en toen was er niets mis.

Ik heb nu ook andere netwerk kaarten,een router,zonder router,kabels,software(bv. kazaaversies) en besturingssystemen geprobeerd maar het probleem blijft.

Zijn er dus meer mensen die dit hebben? Of zal ik toch nog verder moeten zoeken?

B.Jager

ik weet niet wwar in friesland je je bevind maar hier in leeuwarden gaat het al maanden erg best, ik heb soms snelheden dat ik een brandblusser naast mijn computje heb staan anders brand hij door.
kijk eens wat er allemaal op de achtergrond draait in XP ook kan je proberen im Norton er af te halen als je deze hebt draaien, bij mij was een duidelijke snelheids winst.

groeten en sucses oentje11

Chello is de grootste ramp die je kan overkomen!! Snelheid redelijk, service zeer slecht, technische kennis zeer slecht, betalingen (bij geld terug wegens storing) 1 jaar!!, opgezegd en vervolgens nog 3 maanden rekeningen gekregen. LANG LEVE ADSL!!

Grtz Ptje

In hoeverre heeft een router invloed op het dataverkeer?,want ik begin nu toch ook te twijfelen aan mijn router.

wanneer ik zonder router kazaalite draai en surf,dan is er vrijwel niets aan de hand,ook is de lijst met downloads in kazaa voller en zijn ze veel sneller.

Maar zodra ik de router(Benq ESG-103) aankoppel dan is het mis,terwijl er aan de router niets is veranderd de afgelopen week.

B.Jager

Paulburuma zei :
<<<>>>
Chello is de grootste ramp die je kan overkomen!! Snelheid redelijk, service zeer slecht, technische kennis zeer slecht
<<<>>>
Is een feit en er worden dan ook alleen maar komieken
aangesteld daar, maar dorpsgekken maken ook een goede kans :D
Anderzijds : heb je echt helemaal nul verstand van internet/de pc/software enzo moet je niet iemand thuis laten komen om internet te regelen want die persoon gaat weer weg en dus zit je binnen de kortste keren met de gebakken peren :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan