chello odem voor adsl????

Status
Niet open voor verdere reacties.

bigbossbing

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2001
hallo allemaal ...ff een vraagje ,ik heb nu internet via chello en wil misschien overstappen op adsl....heb van chello een terayon modem...kan ik die ook gebruiken voor adsl(als ik geen usbmodem maar voor ethernetmodem kies)...dank je wel alvast

Geplaatst door bigbossbing
hallo allemaal ...ff een vraagje ,ik heb nu internet via chello en wil misschien overstappen op adsl....heb van chello een terayon modem...kan ik die ook gebruiken voor adsl(als ik geen usbmodem maar voor ethernetmodem kies)...dank je wel alvast
nee, die kun je niet gebruiken want ADSL werkt heel anders dan kabel.

Maar ik snap dit stukje niet zo goed:
(als ik geen usbmodem maar voor ethernetmodem kies)
wat bedoel je hiermee?

(als ik geen usbmodem maar voor ethernetmodem kies)

wat bedoel je hiermee?

Ik denk gewoon via een eternetkaartje i.p.v. de USB.
Chello werkt meestal via een eternetkaart.
Hoewel de nieuwe Motorola surfboard modems ook via USB kunnen.

Geplaatst door crash
Ik denk gewoon via een eternetkaartje i.p.v. de USB.
Chello werkt meestal via een eternetkaart.
Hoewel de nieuwe Motorola surfboard modems ook via USB kunnen.
Hij zegt dat ie zijn kabelmodem wil blijven gebruiken en daarna dat hij voor een Ethernet modem kiest. Dan volg ik het niet helemaal meer... :confused:

Geplaatst door meelman

Hij zegt dat ie zijn kabelmodem wil blijven gebruiken en daarna dat hij voor een Ethernet modem kiest. Dan volg ik het niet helemaal meer... :confused:
Dat vond ik ook wel wat vaag.:D
Je kan de modem van Chello, volgens mij, niet gebruiken voor ADSL.
Ondanks dat het een eternet modem is.
Het is namelijk een Kabelmodem en geen modem die via de telefoon gaat.
Er zit simpelweg gewoon geen goede aansluiting op.

inderdaad...ik wil mijn eigen moden behouden(als het mogelijk is) en dat is een ethernet modem....en wat dat kiezen betreft..ik denk dat 9 van de 10 mensen die adsl nemen..een usb modem kiezen,want die zijn over het algemeen gratis en ethernet modems niet.vandaar

Helaas zal je dan toch een nieuwe modem moeten aanschaffen.

De modems van Chello blijven toch van Chello?
Deze moet je toch weer inleveren en je borg terug krijgen?

ja inderdaad,,,dat zal helaas moeten....:-(
en ja in principe is de modem van chello...maar ik heb er 75,- Gulden borg voor betaald dus als ik hem wil houden geven hun mij die borg niet terug.....is altijd nog goedkoper dan dan nieuwe modem kopen bij installatie van adsl

maar ik heb er 75,- Gulden borg voor betaald dus als ik hem wil houden geven hun mij die borg niet terug.....is altijd nog goedkoper dan dan nieuwe modem kopen bij installatie van adsl
75 Gulden?
Ik moest 100 Gulden borg betalen.
Buiten dat, als je hem niet inleverd moet je de volledige waarde van de modem gaan betalen.;)

Graag gedaan.
Ik zou zeggen informeer eens bij Chello.
Ik weet dat het erg lastig is om Chello te bereiken.:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan