chello plus

Status
Niet open voor verdere reacties.

TonyMontana ede

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2003
Berichten
121
hallo mensen

ik heb chello basic laten overzeten naar chello plus die is 3mbit mooi toch.dus ik denk ga even een teste je doen bij www.speedtest.nl en wat denk je ik heb gewoon een snelheid van 946kbs per seconden.is dat snel of is dat snel.en heb trouwens een upload van 54kbs per seconden. nou heb ik wel genoeg gemeld.

greetzzz my
 
Mag ook wel voor €79,95 p/maand dacht ik zo....


Gr.

Ps. Ik haal op speedtest 819,4 kb/s en dat met een 10,0 Mbps verbinding.
 
Laatst bewerkt:
Dat is idd een lekkere snelheid, maar ik denk dat ie nog wel wat sneller kan, als ze 3000 Kbps als download en 384 Kbps als upload bieden, ik blijf het wel erg duur vinden.

Ben trouwens wel jaloers op die uploadsnelheid, daar mag @home wel iets aan veranderen!!!

Ik zou zeggen download ze!!

Groetjes
 
Geplaatst door TonyMontana ede
hallo mensen

ik heb chello basic laten overzeten naar chello plus die is 3mbit mooi toch.dus ik denk ga even een teste je doen bij www.speedtest.nl en wat denk je ik heb gewoon een snelheid van 946kbs per seconden.is dat snel of is dat snel.en heb trouwens een upload van 54kbs per seconden. nou heb ik wel genoeg gemeld.

greetzzz my

Dat wil ik ook,maar helaas is het hier pas over 2 maanden beschikbaar,dus ik moet nog ff geduld hebben.
 
Hoi, ik heb hier in Essen adsl van planet internet en heb een abo van € 39.,49 per maand. De sneheid die ze opgeven is download: 3,3 Mbits en upload 128 Mbits. de snelheid die ik zojuist met speedtest meet zijn : 295,6 KByte/sec download en 12,6 KByte upload. Dit geeft dus een download van 295,6 x 8 = 2364,8 Mbits/sec en een upload van 12,6 x 8 = 100,8 Mbits/sec. Daarbij een maandelijks datavolume van 10 GB, 5 mailboxen met elk 3 extra mailadressen, (waar ik dat voor moet gebruiken is mij een raadsel, heb maar een mailbox), en dit is wel belangrijk: 50MB webspace. kijk hier maar : http://www.planetinternet.be/nl/internettoegang/consumer/adsl/techspecs/
er is dus nog altijd veel verschil tussen België en Nederland. Trouwens verleden week is planet internet Scarlet geworden, een overname??.

groetjes
 
@khk464

Ik nam net je link even door, wel balen dat er een datalimiet opzit van 10 of 15 Gb, maar dan moet je wel erg veel downloaden wil je dat halen....

En ik snap je rekensommetje niet, ik haalde net een snelheid van 814,9 kb/s als ik dit vermenigvuldig met 8 dan kom ik aan een download van 6519.2 Kbps,

Ik denk dat je de M verward met de K, ik wil ook wel een snelheid van 6519.2 Mbits/s

Groetjes
 
Suggestie:

Voor 5 euro minder heb je ADSL met een upload snelheid van 512 kbps en een download snelheid van 8192 kbps (mits je binnen een straal van ong. 2,5 km van de centrale woont), ongelimiteerd webdata-verkeer.

http://home.telebyte.nl
 
En ik snap je rekensommetje niet, ik haalde net een snelheid van 814,9 kb/s als ik dit vermenigvuldig met 8 dan kom ik aan een download van 6519.2 Kbps,

Hoi, ik kan fout zijn maar ik rekende zo: 1 byte is 8 bits.
Nu denk ik dat speedtest de testen, afhankelijk van de verbinding in KBytes of Kbits weergeeft. Zo staat het op speedtest ( Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland). In mijn geval was er dus sprake van 295,6 KByte download. Dus had ik het even omgezet in Kbits, en alles gewoon met 8 vermenigvuldigt. Dus ik dacht 1 KB=8Kb

Groetjes
 
Nog even: die 10 GB is voor mij ruim voldoende, normaal gebruik ik 2 à 3 GB per maand, slechts eenmaal kwam ik erboven maar dan moet je al veel binnenhalen.

groetjes
 
295,6 KByte/sec download en 12,6 KByte upload. Dit geeft dus een download van 295,6 x 8 = 2364,8 Mbits/sec en een upload van 12,6 x 8 = 100,8 Mbits/sec.


Dat klopt wel, alleen sprak je over Mbits, ik denk dat je Kbps bedoelde. En mega is nog altijd meer dan kilo vandaar....

en ach wat maakt het ook uit, ben wel tevree over mijn snelheid...


@arnhemmer het valt me op dat ze ADSL niet vergelijken met kabel en alleen maar met ISDN of Analoog

Gr
 
Laatst bewerkt:
virtually, je hebt gelijk, ik heb inderdaad de M met de K verwisselt, 2364,8 Mbits/sec is inderdaad teveel van het goede ik vrees dat mijne pc dan wat te warm gaat worden. Het moest inderdaad KBits zijn. Zal het late uur en het warme weer zijn. Het komt er inderdaad op aan om daar waar je woont de beste prijs-kwaliteit te vinden, een andere keus is er niet.

Groetjes
 
Maakt niet uit jôh en die resultaten bij speedtest neem ik met een korreltje zout.

Beter is om gewoon een groot bestand te downloaden bij bijv. tucows en dan kijken wat de daadwerkelijke snelheid is, dat is nl. nog altijd de beste graadmeter!!


Groetjes
 
hallo mensen

net getest chello plus

testje_62194208164_642848.JPG


nou en is het wat
 
Wel dat kan tellen.

ik heb chello basic laten overzeten naar chello plus die is 3mbit mooi toch.dus ik denk ga even een teste je doen bij www.speedtest.nl en wat denk je ik heb gewoon een snelheid van 946kbs per seconden.is dat snel of is dat snel.en heb trouwens een upload van 54kbs per seconden. nou heb ik wel genoeg gemeld.

Wel een verschil met je eerste post. Is dit nu de echte of is het photoshop? Mooie snelheden.

Groetjes
 
Geplaatst door khk464
Wel dat kan tellen.



Wel een verschil met je eerste post. Is dit nu de echte of is het photoshop? Mooie snelheden.

Groetjes

2033,9 KB/S ???? :8-0:
Aardig gek, das 2MB/s en je hebt een 3000 kbps= 3 Mbit= max 300 KB/s verbinding!! Sorry, maar dat moet een foutje bij chello of gefotosoept zijn, of in jouw geval met Paint.
 
3000Kbps=max 375KBps

En meer wordt het niet ,en die waardes wat jij geeft,daar klopt geen kl*te van. :mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan