Chello versus router

Status
Niet open voor verdere reacties.

marjajona

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2002
Zijn er misschien meer mensen die een chello abonnement hebben en die sinds een aantal weken problemen hebben met draadloos internet via een router?
Mijn buurman heeft hetzelfde probleem, precies zolang als ik. Soms is er een goede verbinding via de router op de notebook (draadloos), soms helemaal niet, soms kan ie het netwerk niet eens vinden, enz... Kortom veel irritatie! Updaten van de netwerkkaart in de notebook heeft niet geholpen. Het moet iets te maken hebben met een of andere wijziging of update van chello, windows of noem maar op. Er moeten toch vast meer mensen zijn die daar last van hebben en nog beter, misschien een oplossing hebben gevonden??

Een wijziging die wordt uitgevoerd van de kant van UPC/chello heeft geen effect op de configuratie van de router.
Het kan alleen zijn dat je router zelf geen verbinding kan maken met het modem, maar het kan niet zo zijn dat het draadloze gebeuren problemen ondervindt van een update.

Misschien is er bij jullie in de buurt een stoorzender gekomen waardoor je draadloos verstoord wordt.

Ik weet het niet maar als dat zo is, is er wat tegen te doen??

zelfde probleem ook bij mij

hoi ,mijn provider is ook chello,en heb hier ook dat de verbinding wegvalt, na enig mailcontact ,kon ik mijn router omruilen voor een ander ,heb nu een snellere genomen ,maar nog steeds het zelfde probleem (verbinding valt weg op de laptop en op de andere pc ,ik wek nu met de router sitecom wl153 mimo xr schijn een hele goede te zijn ,
ik heb mail naar sitecom weer gestuurd voor een update rond dit probleem .

je bent niet de enigste die het probleem heeft .
als ze een oplossingen voor mij hebben dan laat ik het je even weten .

Inmiddels heb ik het probleem niet meer. Sinds ik (per ongeluk) het antennetje iets scheef gericht heb, richting PC, hij stond eerst gewoon recht omhoog, is het niet meer voorgekomen. Hoe kom je erop!!!

wat een mazzel

tja was het bij mij maar zo even antenne anders zetten ,nou bij werkt het
succes verder
groeten Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan