Chello-vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muurhond

Inventaris
Lid geworden
23 jun 2001
Berichten
10.587
Mensen,

Omdat het signaal van mijn Motorola-modem van Chello beneden pijl is, komt er a.s vrijdag een monteur van Chello langs om het zaakje op te meten en indien mogelijk direct te herstellen.

Nu is mijn vraag:

Ik heb dus een klein netwerkje. Mijn pc is de server en daaraan hangen nog 2 clients.

Officieel mag je van Chello toch geen netwerk hebben op 1 Chello-abbo? Moet ik nu tijdelijk mijn netwerk ''verbergen'' of kan ik alles rustig laten staan?

Straks heb ik een flinke boete aan mijn neus hangen waar ik dus geen zin in heb.

Alvast bedankt.
 
Als je hier kijkt, hebben ze het wel over een thuisnetwerkje en een router....
 
Dit komt van de chello-site:

Netwerk toegestaan bij chello
11 mei 2004 11:15
Vanaf heden is het toegestaan om op de chello producten een thuisnetwerk aan te sluiten. Voorheen was dit formeel alleen toegestaan bij het chello plus product. Maar nu mag op ieder chello product een thuisnetwerk worden aangesloten. Een thuisnetwerk voor chello kan op verschillende manieren aangelegd worden. Het meest eenvoudige is om gebruik te maken van een router. Een goed werkende router (inclusief handleiding) is verkrijgbaar bij iedere goede computerzaak. De UPC helpdesk levert geen ondersteuning voor uw router.

Je kunt het hier nalezen. Het is een mededeling van 11 mei, dus het was net op tijd voor je:D .
 
Maar als je dan in de algemene voorwaarden kijkt:

2 PARTICULIER GEBRUIK
Artikel 16.1 en 16.3 AV:
”De chello Service is uitsluitend bestemd voor particulier gebruik bij de Klant op de Locatie” en
”Het is de Klant niet toegestaan om de dienst of onderdelen daarvan door te verkopen aan of te delen met derden, te
verspreiden of anderszins commerciële activiteiten met behulp van de chello Service te ontwikkelen.”
Verboden activiteiten zijn (onder andere):
• het aanbieden van inbeltoegang tot het internet via het chello netwerk;
• het aanbieden van shell-accounts, e-mail- of nieuwsservices of newsfeeds, het draaien van mail-, http-, ftp-, irc-, en
dhcp-servers en interactieve multi-userforums;
• het aansluiten van meerdere pc’s en/of servers op een account.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Riddertje
Dit komt van de chello-site:

Netwerk toegestaan bij chello
11 mei 2004 11:15
Vanaf heden is het toegestaan om op de chello producten een thuisnetwerk aan te sluiten. Voorheen was dit formeel alleen toegestaan bij het chello plus product. Maar nu mag op ieder chello product een thuisnetwerk worden aangesloten. Een thuisnetwerk voor chello kan op verschillende manieren aangelegd worden. Het meest eenvoudige is om gebruik te maken van een router. Een goed werkende router (inclusief handleiding) is verkrijgbaar bij iedere goede computerzaak. De UPC helpdesk levert geen ondersteuning voor uw router.

Je kunt het hier nalezen. Het is een mededeling van 11 mei, dus het was net op tijd voor je:D .

Dan zijn die voorwaarden zeker verouderd, net van Chello gedownload:D.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan