chello

Status
Niet open voor verdere reacties.

smulliesmul

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2001
hallo,
heb net pc geformateerd en windows xp home erop gezet maar nu kan ik niet op het net komen, pingen gaat wel,als de de schijf van chello erin doe geeft ie aan dat:netwerkadaptor niet geconfigureerd!
heb wel een oude versie nl.6.0
moet ik nu een driver of zo installen?zo ja waar vind ik die???? help??

Graag een beetje geduld om nou na drie kwartier meteen je topic een kick te geven is niet nodig. Er moet maar net iemand online zijn die je kan helpen.;)

Welke Netwerkkaart zit er in de pc?
Als deze onboard zit, installeer de moederbord drivers eens.

netwerkdrivers installeren wil ook weleens helpen, of deze onboard of niet zijn maakt niet uit.

alles opnieuw geinstalleerd en driver gedowned, maar nog steeds niks, geeft aan:netwerkadapter niet goed geconfigureerd!
dus chello maar bellen:)
in elk geval bedankt !!!
en......srry voor het kicken

Dat zal je videokaart zijn is wel handig om even te installeren, maar dan moet je wel weten welke je hebt.:confused:

Kijk eens in appaaatbeheer bij netwerkadapters > eigenschappen. Staat hier nog iets vermeld?

Heb je al bij:
Start > programma's > bureau-accessoires > communicatie > Wizard nieuwe verbinding,
uitgevoerd?

yes! alles geprobeerd, netwerkkaart eruit gehad ,opnieuw geinstalleerd,modem gereset, pingen lukt ook maar webpaginas open niet, blijft hangen met:bezig proxyinstellingen te zoeken.
rare is dat voor de format internet goed werkte:D

Wordt het toch Chello bellen ben ik bang.:(

PS, het is niet een Netwerk probleem, omdat je nu neem ik aan via een andere pc hier op Helpmij zit.

Laatst bewerkt:
proxy instellingen zoeken?
dat klopt niet hoor, staat bij internet opties bij verbindingen dat je een proxy gebruik? . by the way..
heb je wel je provision pagina gekregen?

als ik op helpmij zit , ben ik bij de buren, en nee ik heb geen provision pagina !
zal nog eens helder nadenken en iets proberen, maar bedankt voor alle info en hulp:)

Kijk eens of je wel op de volgende link kan komen:
http://chello.upc.nl/

Wel je gebruikersnaam en wachtwoord van Chello in de beurt houden, mocht je erop komen.

Jammer, dat is namelijk het aanmeld pagina van Chello.
Ik ben bang dat het toch bellen wordt. Kun je mischien nu even proberen, het zal nu nog rustig zijn bij Chello helpdesk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan