Chinese bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjokvol

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 sep 2009
Berichten
2
Hey,

Als ik windows verkenner open zie ik bij recente bestanden altijd vrij veel bestanden staan met Chinese tekens. Ik spreek geen Chinees en heb geen idee waar deze vandaan komen. Volgens verkenner is de locatie van deze bestanden het bureaublad maar als ik daar ben zie ik niks staan. Als ik kijk bij eigenschappen kijk staat er bij type bestand slechts "bestand." Ik heb twee afbeeldingen bijgevoegd ter verduidelijking.

Moet ik me zorgen maken?
 

Bijlagen

  • Chinees2.jpg
    Chinees2.jpg
    98,6 KB · Weergaven: 161
  • Chinees.jpg
    Chinees.jpg
    100 KB · Weergaven: 94
Hai

Ik moet je vragen, omdat helaas vele mensen hebben ze fouten mee gemaakt :( ken jij wel AdwCleaner ??

Ga maar als eerst een rondje met AdwCleaner draaien en zullen wij dan zien, ben zeer zeker dat vele tips-gevers nu hier zullen met eigen tips ook bijspringen :D

AdwCleaner downen -->> HIER !
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
Omdat je verder geen info geeft (welke Windowsversie enz.) kun je deze link (Eng) eens even bekijken.
Heb je recent nieuwe software geïnstalleerd of gedownload? Er zijn nog een paar opties maar daar moeten we wat meer info voor hebben.
En je kunt er alvast een paar programma's op loslaten zoals @ROYONIX al aangaf, Mbam (zie link in m'n handtekening) kun je ook proberen of je eigen antivirussoftware.
Nog een mogelijk nuttige link (Eng).
Ik zie op je screenshots wel nog normale bestandsnamen dus de oplossing krijg je wellicht via de aangereikte links.
Land en Taal.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan