Chip resetten bij epson C62 printer???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeboem

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2002
Hallo,

Ik had mijn inkt weer eens op van mijn nieuwe printer.
Dus ikke naar de winkel en wil ff nieuwe inkt halen. Kost die gekke cardridge € 50,- !! (zwart) Dus ikke vragen of er niks goedkoper was en ja hoor, een navul zetje. Daar ben ik eigenlijk niet zo gek meer maar meneer achter de kassa zei, da's een eitje en zo voor mekaar. Dus ikke koop dat navul zetje, ikke thuis vol goeie moed die cardrige vullen. Dit is allemaal op heden gelukt. Dus ik stop de cardrige in de printer......zegt meneer de printer helaas pindakaas uw cardridge is nog leeg. Dus ik weer opnieuw plakband aan de onderkant van de cardrige en weer leeg :confused: En nu was ik ff een topic aan het lezen hier op help mij en daar stond een link op naar http://www.start-europe.de/nl/index-nl.html En daar zie ik tot mijn grote verbasing een chipresetter :( . Maar is dit nu persee nodig dat ik dat stomme ding moet resetten? Is er toevallig nog iemand die ook zo iets heeft mee gemaakt??

Alvast bedankt,
Jeboem

inkt patroon

Ja Epson maakt gebruik van chips om hun inktpatronen tegen navullen te beschermen.

Je hebt daar idd. chip resetters voor.

Ik vind het wel niet helemaal ok. van die winkelier dat ie je daar niet op heeft gewezen.

Misschien zijn er nog andere oplossingen maar die weten anderen hier misschien.

Suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan