Woutertjuh88
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 20 nov 2005
Ik heb bij de computer van de buren eens flink na gekeken want deze had erg veel problemen.
1: fan videokaart kapot. > opgelost door Zalman koeler er op te zetten.
2: veel stof in de kast> stofzuiger pakken fans los halen en zuigen maar..
maar nu 3...
de pc ging steeds uit bij het spelen van een zware game: WoW, halo 2, Hitman Blood Money.
eerst had ik dus het idd dat het de videokaart was maar nog steeds gaat de pc na 2min. gamen uit. en start van zelf weer opnieuw op... er is zelfs een paar keer geweest waar ik bij was dat hij onder windows of nog bij het opstarten opnieuw ging opstarten...
ik heb toen gevoelt aan de chipset koeler(passief) en deze was erg heet...en ik vrees dat dit het geval is want met speedfan is hij 52 graden en de rest is onder de 40....
het is een Soltex moederbord. socket 478(model weet ik zo niet uit me hoofd)
heeft iemand een oplossing of kan hij beter een goed moederbord kopen (bijv. Asus P4P800-X)
1: fan videokaart kapot. > opgelost door Zalman koeler er op te zetten.
2: veel stof in de kast> stofzuiger pakken fans los halen en zuigen maar..
maar nu 3...
de pc ging steeds uit bij het spelen van een zware game: WoW, halo 2, Hitman Blood Money.
eerst had ik dus het idd dat het de videokaart was maar nog steeds gaat de pc na 2min. gamen uit. en start van zelf weer opnieuw op... er is zelfs een paar keer geweest waar ik bij was dat hij onder windows of nog bij het opstarten opnieuw ging opstarten...
ik heb toen gevoelt aan de chipset koeler(passief) en deze was erg heet...en ik vrees dat dit het geval is want met speedfan is hij 52 graden en de rest is onder de 40....
het is een Soltex moederbord. socket 478(model weet ik zo niet uit me hoofd)
heeft iemand een oplossing of kan hij beter een goed moederbord kopen (bijv. Asus P4P800-X)