chique praat bij hulp mail :P

Status
Niet open voor verdere reacties.

mastermindzh

Verenigingslid
Lid geworden
10 dec 2008
ik vroeg dus, mag ik de componenten uit de pc in een beter gekoelde kast bouwen.

allemaal leuk maar ik krijg dit terug als antwoord...

Om gebruik te maken van de garantieregeling dient u het product in de originele staat aan te leveren.
Wanneer u hardwarematige veranderingen heeft aangebracht dient u deze ongedaan te maken afvorens u gebruik kunt maken van de garantieregeling.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u aangaande dit onderwerp nog verdere vragen hebben, dan verzoeken wij u in uw antwoord de tot nu toe gevoerde correspondentie bij te voegen.

Met vriendelijke groet,
Medion Service Center
R. Stoffels

jullie snappen het vast al :P, mag het nu of mag het nu niet?
aangezien mijn nederlands niet zo best is :P(en toch 100% hollander xD!)

alvast bedankt mastermindzh

Mag dus niet want dan vervalt je garantie.

en deze zin?

Wanneer u hardwarematige veranderingen heeft aangebracht dient u deze ongedaan te maken afvorens u gebruik kunt maken van de garantieregeling.

betekent dat dat als ik alles weer terugzet in de oude kast en hem dan opstuur ter reperatie dat het dan wel goed is?

groeten mastermindzh

Inderdaad...als je alles weer terug zet is hij weer in orginele staat.
Ik zou het mailtje wel bewaren voor het geval ze achteraf gaan zeuren.

ja dat zoizo :)

ik print zoits altijd uit (anders word pa boos :P)

dankje!

Ik zou daar niet zo zeker van zijn en is de voorwaarden kijken wat men onder hardware matige veranderingen verstaat. Het compleet overzetten van alle hardware in een andere kast kan reden genoeg zijn om de garantie te laten vervallen of je het nou wel of niet weer terug zet. Welk merk hebben we het hier over?

Ik zou daar niet zo zeker van zijn en is de voorwaarden kijken wat men onder hardware matige veranderingen verstaat. Het compleet overzetten van alle hardware in een andere kast kan reden genoeg zijn om de garantie te laten vervallen of je het nou wel of niet weer terug zet. Welk merk hebben we het hier over?

Medion

Ik zou ze nog maar even bellen.
Kan me niet voorstellen dat men daarmee akkoord gaat.

ja want als ze zo chique praten snap ik het niet :o

ik weet nu in ieder geval dat een harde schijf plaatsen of een nieuwe videokaart (o.i.d) dan wel weer mag....

dat is al meer dan in het boekje staat :)

Toch maar even gemailed , het heeft geen haast :)

ik kreeg nu dit.

Zoals reeds aangegeven moet het systeem in de originele staat bij ons worden aangeboden wanneer u gebruik wilt maken van de garantieregeling. Wanneer u het systeem ombouwt in een andere kast brengt u hieraan een hardwarematige verandering.

Mocht het systeem defect raken dient u deze hardwarematige verandering ongedaan te kunnen maken.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u aangaande dit onderwerp nog verdere vragen hebben, dan verzoeken wij u in uw antwoord de tot nu toe gevoerde correspondentie bij te voegen.

Met vriendelijke groet,
Medion Service Center
R. Stoffels

dat gecombineerd met de andere mail (die eronder staat dit is een RE) mag het dus :)

bedankt voor je opmerking dat ik nog eens moest bellen (al mailde ik dan :P)

nu weet ik het in ieder geval zeker :D

heb vandaag de cable management gedaan van de fans(5x molex) en de fan controller.
ook de aanknop kabels(en al die andere) + de headers :)

vrijdag zet ik hem erin (dan heb ik een dagje examenvrij :P)
moet met heel voorzichtig zijn en redelijk vaak ontladen geen uur duren (tenzij de kast niet meewerkt waar het nu inzit :P)

hoop nog eens jou te kunnen helpen met hardware/software gerichte problemen :D

bedankt

Groeten Mastermindzh

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan