CHKDSK blijft hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoef ook geen SKY Pc meer want collega's van mij hebben ook veel problemen.
Een schone installatie wil ik niet doen want dat kost me mijn garantie. Dus ik moet die restore functie gebruiken.
Op dit moment wordt er op die manier een schone installatie uitgevoerd.
Het zal me benieuwen. Je hoort nog van me.
Maar in ieder geval wil ik iedereen bedanken voor de aangeboden hulp.
 
Interessant is vooral ook om te weten WANNEER / WAAR / WAT er fout is gegaan toen het euvel zich voordeed.

Had je kort ervoor nieuwe software geinstalleerd en / of had je binnen Windows (belangrijke) configuratieinstellingen veranderd en / of heb je mogelijk een griezelig virus gedownload vanaf een "vage" site ........ ?

Als je het antwoord op het wanneer / waarom, kunt vinden zal het probleem zich niet gauw herhalen, anders ben ik bang.............
 
GELUKT!!!!!!!!!! maar het even geduurd.
Ook bij een semi destructive restore liep de PC vast zodat de laatste optie overbleef waarbij de HD werd geformatteerd en alle fabrieksinstellingen werden teruggezet. Dus is er gisteren iets anders fout gegaan.

Het enige dat ik me kan herinneren was het feit dat er een automatische windows update is geweest waarbij er 3 waren die werden geweigerd omdat ze geen XP Logo hadden. Heel vreemd. Zojuist zijn die updates ook geinstalleerd maar zonder problemen.

Ik laat mijn PC nu voorlopig ook opstarten met AD Watch en ook Zone Alarm is al geinstalleerd.

Nogmaals dank voor alle hulp en suggesties.
 
ok, dat het weer werkt, daar was het uiteindelijk allemaal om begonnen................. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan