ik heb hier de lapoto van mijn neef staan met een redelijk zwaar probleem ,
deze start op tot aan het scherm van windows foutherstel na hier alle mogelijke keuzes te proberen komt hij altijd op het zelfde:
AUTOCHK PROGRAM NOT FOUND -- SKIPPING AUTOCHK.
aangezien de bestanden redelijk belangrijk waren heb ik deze hd bij aangesloten in mijn laptop. in windows kon ik alleen op de recovery en boot partitie , de partitie met het besturingssysteem had als naam "acces denied" en doet zijn naam ook eer aan.
zelfs met administrator machtiging lukt het me niet om aan de bestanden te komen.
winverkenner zowel als cmd-commands alles is acces denied.
nu heb ik de hdd terug in de laptop gestoken en opstart herstel geprobeerd :
1 fout gevonden 1 fout hersteld
"chkdsk" = hersteld
terug opstarten en opnieuw bluescreen
backup of herstelpunt is er niet
wat ik nu zou doen is format+opnieuw vista instaleren + file recovery proberen en hopen dat ik het meeste kan redden?
heeft er nog iemand een oplossing zonder de hd volledig te formatteren ?
deze start op tot aan het scherm van windows foutherstel na hier alle mogelijke keuzes te proberen komt hij altijd op het zelfde:
AUTOCHK PROGRAM NOT FOUND -- SKIPPING AUTOCHK.
aangezien de bestanden redelijk belangrijk waren heb ik deze hd bij aangesloten in mijn laptop. in windows kon ik alleen op de recovery en boot partitie , de partitie met het besturingssysteem had als naam "acces denied" en doet zijn naam ook eer aan.
zelfs met administrator machtiging lukt het me niet om aan de bestanden te komen.
winverkenner zowel als cmd-commands alles is acces denied.
nu heb ik de hdd terug in de laptop gestoken en opstart herstel geprobeerd :
1 fout gevonden 1 fout hersteld
"chkdsk" = hersteld
terug opstarten en opnieuw bluescreen
backup of herstelpunt is er niet
wat ik nu zou doen is format+opnieuw vista instaleren + file recovery proberen en hopen dat ik het meeste kan redden?
heeft er nog iemand een oplossing zonder de hd volledig te formatteren ?