Steeds als ik mijn PC aanzet krijg ik het bericht dat er een CHKDSK zal uitgevoerd worden op een bepaalde partitie van 1ste ingebouwde HDD .Nu geef ik het vogende DOS CMD in om er vanaf te geraken : CHKNTFS /x D: (dus voor drive D: ) .Als ik later de dag terug mijn PC op zet krijg ik het bericht dat er een CHKDSK zal uitgevoerd worden op een andere partitie van mijn 2de HDD ,ik geef terug in "DOS" het volgend CMD in om er vanaf te geraken : CHKNTFS /x E: (dus voor drive E: ) .
En dat gaat zo elke dag steeds tussen die twee verschillende HDD ,de ene partitie D: en de andere partitie E:
Hoe kan ik dit laten ophouden ? Want het is steeds vervelend als je de PC op zet en deze steeds die CHKDSK wil uitvoeren op 1 van die beide partities .
Heb windows XP met 1 x HDD = C & D (partities) en de 2de HDD met E - F - G - H (partities).
En dat gaat zo elke dag steeds tussen die twee verschillende HDD ,de ene partitie D: en de andere partitie E:
Hoe kan ik dit laten ophouden ? Want het is steeds vervelend als je de PC op zet en deze steeds die CHKDSK wil uitvoeren op 1 van die beide partities .

Heb windows XP met 1 x HDD = C & D (partities) en de 2de HDD met E - F - G - H (partities).