Chrome crasht snel, vaak en totaal willekeurig.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuks6

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2008
Hallo,

Sinds vandaag crasht mijn Google Chrome browser ontzettend vaak. Er zit geen patroon in; het gebeurt willekeurig. Bij het crashen geeft hij dit venster weer:
chromecrash.jpg

Ik heb geprobeerd om via taakbeheer het proces te beeindigen en opnieuw Chrome te starten, maar dat wil niet baten. Ook het negeren van het herstellen van tabbladen heeft geen invloed.

Wie o wie helpt mij uit de brand? Chrome is mijn favoriete browser en dat wil ik graag zo houden.

tuks 6 hallo, lastig. probeer hier eens je gelijk te halen, alleen als dit aanhoud. Klik

Raadzaam is wellicht om de linkjes links op die pagina eerst eens even door te nemen. ;)

Je bent niet de enige, er zal wel een fout inzitten na de laatste update.
Ik heb sinds vandaag precies hetzelfde.

Google komt er vanzelf achter en zal de boel wel weer fixen daarna, geduld hebben dus.

Edit: Met alle respect maar bovenstaande berichten zijn nu niet van toepassing. Vele Chrome browsers crashen sinds vandaag dus er zit gewoon een fout in. Net even een rondje op de Social Media gedaan en vele mensen hebben het sinds vandaag......zit gewoon een bug in de laatste update.

Laatst bewerkt:
Je bent niet de enige, er zal wel een fout inzitten na de laatste update.
Ik heb sinds vandaag precies hetzelfde.

Google komt er vanzelf achter en zal de boel wel weer fixen daarna, geduld hebben dus.

Edit: Met alle respect maar bovenstaande berichten zijn nu niet van toepassing. Vele Chrome browsers crashen sinds vandaag dus er zit gewoon een fout in. Net even een rondje op de Social Media gedaan en vele mensen hebben het sinds vandaag......zit gewoon een bug in de laatste update.
Oké, bedankt. Even wachten dus op het tech-team van Google.

Ook ik heb last van dit probleem, wachtend op de nieuwe update. Ligt dus niet alleen aan jou.

Ik heb hetzelfde, enorm vreemd. Als het is gebeurd kun je op kruisje drukken, even wachten en je start de browser opnieuw op en opeens doet alles het weer. erg frustrerend, denk dat ik maar weer overstap op firefox. Hoewel ik chrome eerst fijner vond neem ik vooralsnog niet de moeite om erachter te komen waar het probleem zit.

Uh, als je even leest dan zie je dat als je even geduld hebt het vanzelf weer opgelost wordt.
Toevallig een stukje over op NU.NL dat er inderdaad een storing is. Het zit hem in Google Sync een onderdeel van Chrome. Google is inmiddels op de hoogte en werkt aan een oplossing.

Overstappen is niet nodig dus.

Ah oke ik vond het al vreemd, ik gebruik geen Sync troep, het werkte namelijk allemaal bij mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan