Chrome geeft blanco schermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobkeizer65

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2005
Sinds een tijd geeft Chrome een blanco scherm bij het opstarten maar op het tabblad zie je wel dat de pagina is geladen.
Ga ik dan ff naar een andere site en weer terug naar de startpagina, verschijnt de pagina wel netjes.
Ook vanuit hyperlinks in een mail geeft chrome (ook internet explorer af en toe) blanco pagina's
Heel vervelend.
Vooral omdat het het netbookje van mijn vrouw is en ze niet echt gelukkig wordt van dit gedoe.

het betreft een Packard Bell DotS, Atom N270 processor, 2 GB geheugen, 160 GB HDD

Het hele ritueel spy-, adware verwijderen enzovoort heb ik al achter de rug, evenals schijfopruiming, virusscan (MS essential en Panda), defragmentatie etc etc dus daar zit het hem niet in.

weet iemand wat er aan de hand is met het netbookje of Chrome?

Bob

Eerst maar eens het volgende proberen:
Op de startpagina Ctrl-F5 doen (zodat alles volledig opnieuw wordt ingeladen). Kijk of dat resultaat geeft.
Verder zou ik uit je verhaal het idee hebben dat mogelijk de Internet-verbinding er (nog) niet helemaal is. Dus zorg er voor dat de Internet verbinding er helemaal is én stabiel is.
Dat laatste zou je kunnen testen door het volgende venster regelmatig te bekijken/monitoren: [Windows-toets]r toetscombinatie -> cmd /k ping -t www.google.nl
Valt daar de verbinding met Google.nl weg of vertraagd enorm, dan zou dat een indicatie kunnen zijn dat de Internet-verbinding overbelast of instabiel is.

Tijs.

pingen

Pingen geprobeerd en de internet verbinding is stabiel Ik heb zelf een aspire 7741 8gb DDR3 en deze geeft geen problemen en zit op dezelfde router. Netbook heeft het probleem overigens ook als mijn laptop uit staat dus van overbelasting is geen sprake. zeker niet omdat we een 120 Mb lijn hebben

Waarom niet even gereageerd op mijn Ctrl-F5 tip?

Tijs.

ctrl f5

geen verschil. je moet echt even naar een andere site en dan weer terug om beeld te krijgen. Sorrie dat ik niet antwoordde wat je verwachtte.

eplorer 10

explorer 10 voor windows 7 geïnstalleerd en probleem uit de wereld. blijkt een bug in chrome te zijn. Topic wordt afgesloten door mij

Ik ga de opgegeven link proberen.
Alleen betreft het een probleem met CHROME en juist niet met Internet explorer.
Misschien helpt het ook wel bij CHROME.
Ik doe het vanmiddag als ik thuis ben en laat weten wat het resultaat is

:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Bob

:confused: Tot nu toe bij mij hier door die tip, tig-talen mensen zijn wel geholpen zoveel ik weet ( mij ook :D ) tegen die zgnm. blanco-pagina ..:confused: en dacht ik hopelijk zal bij jou ook in Chrome kunne helpen ..:confused:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan