Chrome meest bezochte websites + windows vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Costari

Banned
Lid geworden
8 nov 2011
Ik gebruik Google Chrome niet alleen om die erg snel is, maar ook omdat ik met 1 muisklik naar mijn favoriete websites kan gaan.
Nu heb ik een tijdje geleden en een aantal websites uit die lijst van meest bezochte websites verwijderd, en nu komen ze dus niet meer terug. Ongeacht hoe vaak ik ze bezoek.
Maar ik wil een aantal websites daar wel weer tussen hebben.
Ik heb CCleaner gebruikt en Chrome opnieuw geinstalleerd, maar dat hielp niet.
Wat kan ik nu doen?
Ik dacht aan het opnieuw installeren van Windows, omdat deze laptop van iemand anders geweest is en ik graag een 'nieuwe' laptop wil hebben, schoon en alles.
Het probleem daarvan is dat ik geen Windows XP cd heb, hoe los ik dat dan op?
Mijn pa had het over een bepaald Windows programma waarmee ik mijn Windows op een Cd kan installeren en zo dus opnieuw kan installeren.
Kan iemand mij helpen met die vragen?

1. Verwijder Chrome
2. Ga naar <naam>/appdata/local/google/chrome/user data en verwijder die bestanden.

Wellicht moet je instellen dat je verborgen bestanden en mappen wilt zien. Ga hiervoor naar extra --> mapopties --> weergave --> verborgen bestanden en mappen weergeven aanklikken.

Als je een licentie sticker achterop je laptop hebt gewoon een CD lenen van iemand en klaar ben je. Zorg wel dat het dezelfde versie en taal is.....

Bedankt! Het is gelukt, alleen map heb ik niet hoor :P
Ik heb gewoon de gebruiksgegevens (of iets dergelijks) gewist aangevinkt en nu staan bepaalde websites er weer tussen :)

Alleen ben ik bang dat ik niet zo maar iemand kan vinden die die CD heeft.
Ik heb een IBM thinkpad laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan