Chrome opent met wit venster..

Status
Niet open voor verdere reacties.

afarensis

Verenigingslid
Lid geworden
12 jul 2011
Besturingssysteem
Windows 11
Office versie
365
Heb sinds een paar dagen een merkwaardig probleem met Chrome.

Als ik een tweede versie van Chrome open, dus via rechter muisknop op pictogram in taakbalk en het kiezen van 'Google Chrome', dan krijg ik een geheel wit venster te zien, dus wel de randen van het venster, maar verder geheel wit. Chrome 'hangt' dan. Aleen te verwijderen via 'Taakbeheer en 'Beeindigen'. Gebeurt ook soms zonder een tweede venster te openen. Dit lijkt willekeurig te gebeuren. Wat heb ik inmiddels gedaan:
- vrijwel alle plugins verwijderd
- Chrome volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd
- De map Default (C:\Users\George\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default) gerenamed, waarna, na opnieuw opstarten, een 'nieuwe' map met inhoud aangemaakt wordt.

Helpt dus niet... Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem...

Hallo George. Probeer eens incognito modus te werken.

Drie horizontale streepje klikken en dan zie je dat staan. Nieuw Incognitovenster.

Je hebt alles al geprobeerd lees ik. Heb je iets opgelopen op je computer.

Dus denk ik dan even scannen met MBAM pak de Free Versie. :confused: Uitvinken wat je niet wilt hebben. :(

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je snelle reactie....

Helaas, met incognito-modus hetzelfde resultaat.

Had al Malwarebytes op mijn pc staan. Hiermee geen problemen gevonden. Ik heb overigens (denk ik) een goede virusscanner F-Secure, en ik laat ook regelmatig Hitman Pro en CCleaner draaien. Je hebt nooit 100% zekerheid, maar de kans is heel klein dat ik rommel op mijn pc heb.

Voor de volledigheid: IE en Firefox geven geen probleem...

Tja, merkwaardig en hardnekkig probleem!!

George

Laatst bewerkt:
Typ eens chrome://conflicts in de adresbalk en kijk of je wat wijzer kan worden.

Bedankt voor je reactie...

Helaas, er worden 146 modules getoond met de opmerking 'geen conlicten gedetecteerd'.... Ook nadat ik de fout een keer had geforceerd, kwam dezelfde melding.

Wel een goede tip om te onthouden, wellicht bij een volgende (minder hardnekkige fout) biedt deze opdracht duidelijkheid.

George

Het is wat he. Soms zijn het van die kleine dingen die je zitten te pesten.

Maar we proberen je natuurlijk verder te helpen en je niet aan je lot over te laten he.:P

probeer je browse geschiedenis eens te verwijderen. Klik

Het is wat he. Soms zijn het van die kleine dingen die je zitten te pesten.

Maar we proberen je natuurlijk verder te helpen en je niet aan je lot over te laten he.:P

probeer je browse geschiedenis eens te verwijderen. Klik

Helaas, helpt ook niet. Ook nog even met CCleaner (echt alles) wat met Chrome te maken heeft, verwijderd, maar hiermee ook geen resultaat..

Ik waardeer het bijzonder dat 'wildvreemde' mensen er tijd en energie instoppen om anderen te helpen. Heel mooi. Heb dan ook al een paar keer gedoneerd en ga dit binnenkort weer doen.

YES, het lijkt opgelost. Op de site waar Lange pier naar verwees, stond een tip om (via eigenschappen) het programma te laten draaien in 'compatibility mode, for Windows 8' en dat werkte!! Inmiddel zo'n 20 x getest/geklikt, even vinkje weggehaald, getest en weer erbij gezet. Lijkt echt definitief verholpen.

Altijd een beetje onbevredigend is, WAARDOOR is die fout/storing nu toch ontstaan, want het had daarvoor vele maanden probleemloos gedraaid. Per ongeluk op iets geklikt? Of.. er wil nog wel eens iets misgaan bij een Windows update? Maaar goed, ik ben weer zeer goed geholpen. Eenieder nogmaals hartelijk dank voor de moeite....

Groet, george

Mooi ;)
Klik nog ff op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan