Chrome rekt mijn website uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoboticPro

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2008
Ik ben bezig met de volgende website:
http://rhoda.briansservice.nl/

Maar als ik hem open in Google Chrome dan heb ik onder de footer een heel groot
leeg gebied. Maar niet iedereen heeft dat ook in mijn Chrome portable niet, FF, IE, O zie ik het ook niet.

Zou iemand een oplossing weten?

Brian vd Horst

Heb je de nieuwste Internet explorer 9 al geprobeerd??
Het is écht een aanrader!
Geef Microsoft een kans!

Maar op jou vraag: kun je een printscreen sturen? van je probleem.

@royb3 Ja ik gebruik gewoon div's maar het gebeurt echt alleen in chrome en ook nog niet bij alle chrome installaties van mensen die ik ken.
@Windowsfaq Ja ik heb met webdesign gewoon veel problemen gehad met internet explorer.

@royb3 Ja ik gebruik gewoon div's maar het gebeurt echt alleen in chrome en ook nog niet bij alle chrome installaties van mensen die ik ken.
@Windowsfaq Ja ik heb met webdesign gewoon veel problemen gehad met internet explorer.

Met ie8 of ie9?
Ja problemen zeg je maar heb je dan de beta ervoor gebruikt? dan is het logisch want ik kon dat nog ook niet goed.
Maar nu de rtm van ie9 er is werkt hij geweldig!

IE9 is een fout met lightbox, ook met javascript moet je nog steeds andere codes soms gebruiken. en dan nog met layouts dat die soms helemaal vervormd zijn..

IE9 is een fout met lightbox, ook met javascript moet je nog steeds andere codes soms gebruiken. en dan nog met layouts dat die soms helemaal vervormd zijn..

Wat versta ik onder lightbox? een programma voor op je pc of...?:confused:
Maar gebruik je nu wel ie9 RTM?

Ik zie niet direct wat dit probleem zou kkunne veroorzaken. Gebruik je wellicht extensions/addons in de versie van Chrome waar het mis gaat? Het gebeurt soms dat die sites verpesten.

Heb je de nieuwste Internet explorer 9 al geprobeerd??
Het is écht een aanrader!
Geef Microsoft een kans!
Gast, moet je nu echt in ieder topic IE promoten? Bovendien, het is ook wel handig als je site er voor bezoekers goed uit ziet, of ze nu IE9, Chrome, of iets anders gebruiken.

Ik heb vandaag zelfs alle extensies verwijderd dat was Skype en RSS Reader.
En promoot hij dan wel vaker IE? ik vond het al zo raar aangezien bijna elk persoon bezig met webdesign
IE niet gebruikt bijna als primaire browser.. OFFTOPIC(Tenzij je mijn leraar hebt die frames geweldig vindt en tabellen voor layout)

Laatst bewerkt:
Nee ik heb Chrome, Opera, Firefox, en IE9 nu maar waren er meer
en die screenshots zijn leuk maar hoe test je js en al dan ?

lijkt me een probleem van de crome 11 beta, aldi.nl heeft er ook last van

Ja maar de rest moet je toch ook testen of niet?
Anders kun je geen cross browser werkend garanderen;)

Hoi RoboticPro,
Ik heb ook Chrome 10 (zonder addons of andere toestanden) en zie probleem ook.
Geprobeerd probleem te isoleren door de hoofdcontainers (header-wrap, content-wrap, footer-outer en footer-bottom) stuk voor stuk uit te schakelen. Om te beginnen heb ik alle scripts uitgeschakeld > probleem blijft, dus het zit 'm niet in de scripts.
Bevindingen:
Nu zie ik in de css ook zo gauw niets aan een height of min-height voor de <html>, <body> of andere elementen (anders zou het ook fout gaan in andere browsers), dus het zit 'm niet in de css zou je zeggen.
Oftewel: ik zie waar het probleem zit, maar ik ben een boon als ik begrijp waarom Chrome zo raar doet.

Maar daarmee blijft de hamvraag overeind: wat is de workaround om Chrome zich te laten gedragen?
Oeps, geen idee! :rolleyes:
Misschien helpt 't om de footer-outer en de footer-wrapper samen te voegen?

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan