Opgelost Chrome Remote Desktop

• Onderwerp starter Onderwerp starter rob1
  • Startdatum Startdatum
Dit topic is als opgelost gemarkeerd

rob1

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
Hallo, Ik denk dat ik in het juiste forum ben, maar zou ook kunne dat ik bij overige software moet zijn.

Mijn vraag gaat over Chrome Remote Desktop. Ik gebruik het op een PC de mijn telescoop bestuurd. Als ik de PC benader van af een ander computer, laptop of smartphone, dan veranderd de muis aanwijzer in een klein zwart puntje. Ga ik in remote desktop bijten het bureaublad van de PC die ik bedien, dan is het weer een pijlpunt. Even blijft de muis aanwijzer dan een pijlpunt als ik het bureaublad weer op ga maar klik iets aan dan is het weer een puntje. Iemand enig idee?

Muis naast het bureaublad in remote desktop
2025-02-27 16_27_18-Greenshot.png

Muis in op bureau blad in remote desktop (in de cirkel)
2025-02-27 16_28_25-Greenshot.png

Is deze van toepassing?

Ja, ik heb het zelfde probleem. Maar na het lezen van van jou link is het opgelost. Ik heb in de muis instellingen de schaduw onder de muis aanwijzer uit gezet en nu blijft de pijl een pijl. @Senso bedankt!

Oké, ik dacht dat het opgelost was en daar leek het ook echt op. Maar na op nieuw verbinden, was het weer het zelfde. Ik ben nog even verder gaan zoeken en las ergens dat dit ook kan gebeuren (mijn probleem) als er geen muis is aangesloten op de remote PC. Iemand schreef, sluit een usb dongle van een muis aan. Na dat gedaan te hebben is het probleem helemaal weg.

Terug
Bovenaan Onderaan