chrome start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchell

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Berichten
931
Chrome wilt niet meer opstarten.

Nu heb ik windows terug gezet tot een datum dat chrome nog wel deed. Helaas!

Wanneer ik chrome opnieuw installeer ben ik al mijn favorieten kwijt.

Vraag hoe dit probleem op te lossen
 
Gebruik je alleen maar Chrome ( ?? ) is het niet beter twee browsers dan in je PC hebben ? zodat je kan jouw favoriete overbrengen mocht je bepaalden problemen met een browser hebben, en op die manier je kan dan altijd problematische browser her-installeren ..
Ik gebruik bijv. en Chrome en Explorer :D
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie. Ik heb ook IE, maar mijn voorkeur gaat uit naar chrome
 
:D Ach snap ik dat, kijk dan kan je wel na Chrome her-installatie jouw favorieten vanuit Explorer met een klik opnieuw overbrengen, behalve als je andere favoriete in je Chrome hebt ??

2bt93k.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik gebruik al heel lang geen IE. Al mijn favorieten staan alleen in chrome!
 
Bedankt voor de tip. Het "probleem" nu eerst chrome werkend te krijgen tezamen met mijn bladwijzer (favorieten)!
 
:confused: Maar is het niet zo dat jij misschien een of ander malware ofzoiets, of virus opgelopen hebt ?? :(
 
misschien maar ik het e.a.a. met adawere laten scannen zonder resultaat
 
Probeer maar dan liever AdwCleaner, die meest vind alles :( -->> KLIK -->> http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/ ( gratis is ! ) .. LET OP ! instrukties moet je volgen en kijk maar daar wat hij zal vinden, het is altijd iets dat jij zelf niet verwijderen wil :( maar die kan je altijd ook UIT-vinken !
 
Laatst bewerkt:
hij is bezig zodra hij klaar is laat ik het even weten.

Het systeem is herstart en schoon gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
:) :thumb: Yep weet ik dit duurt ongv. 10 seconde' ongv. of korter :D maar ALS hij ook wat zal vinden vraagd hij jou altijd of je PC her-starten wil zodat hij verwijderen grondig kan wat ook gevonden heeft ..
 
Laatst bewerkt:
:thumb: Mooi toch ?? let op ALS je ooit AdwCleaner NIET meer gebruiken kunnen zal, je word verwijst om nieuwe te downloaden ( bijna elke maand nieuwe is ! ) ieder keer gratis is, zet maar dus die adres in je favorieten ook

-->> http://www.bleepingcomputer.com/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan