chromium start van zelf op met üitzending gemist

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Geachte forum leden.
Ik heb een probleem met het opstarten Ik wil als ik opstart gewoon het bureaublad hebben dat was altijd zo.
Nu gebeurd het volgende Als ik de laptop met win 10 opstart dan zie ik eerst welkom >dan het bureaublad > dan gaat hij van zelf door naar chromium en start de pagina uitzending gemist op wat niet de bedoeling is Hoe krijg ik dit weer goed
e de waele
 
Hallo Ik heb gekeken IK heb EDGE opgestart en ben naar Rechts boven naar de 3 stipjes gegaan en dan naar instellingen den egde openen met "google,nl" dat stond er al ingevult dan heb ik als extra nog eens op opslaan geklikt En nu opnieuw opgestart maar dat heeft niets geholpen
Als ik mijn bureaublad zie dan gaat deze na 24 sec op chrome dan verschijnt er op de taakbalk het pictogram van chrome dat is niet de bedoeling
e de waele
 
Ik heb in je verhaal nu 3 browsers voorbij zien komen. Edge, Chrome en Chromium. Welke is het nu precies die automatisch opstart?
 
cromium start op , probleem denk ik opgelost als volgt Taakbeheer>tab: opstarten >cromium uitgeschakeld .
Kan dat ??/
e de waele
 
Laatst bewerkt:
Kijk dan in Taakbeheer op het tabblad Opstarten of daar Chromium ergens tussen staat en schakel deze dan uit.

tsk.jpg
 
Ja dat was het probleem dus ik zet de vraag op opgelost iedereen weer bedankt voor het mee denken aan mijn probleem
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan