Cijfer voor me pc 1.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

WILLIAMXXX

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 nov 2006
Berichten
1.246
Heej

Heb ik windows vista maar kijk ik wat voor cijfer die heeft, heeft die een 1.0! hoe kan dit dat het zo laag is? Wat kan ik er aan doen?

Zie ook het plaatje dat erbij zit
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    56,4 KB · Weergaven: 107
Welke specs heb je dan? Je moet er rekening mee houden dat bij de release van Vista de snelste pc's (ook maar) 5 haalde.
 
Die classificatie zegt lang niet alles, het lage cijfer wordt in dit geval denk ik veroorzaakt door de videokaart.

geef de specificaties eens van je systeem

(en eh... zelf heb ik ook bij Vista het cijfer 1, komt ook door mijn videokaart, een Radeon 9600Pro 256mb, Maar Vista inclusief Aero draait prima...)
 
:D dat zegt op zich niet veel. Een vediokaart met 512 mb geheugen kan nog altijd een lagere score geven dan eentje van 128 mb
 
Download anders even Everest.
Hiermee kan je zien welke videokaart je hebt, vermeld deze ook even of zet hier een printscreen neer :)
Voorderest is je processor en het geheugen wel voldoende om Vista(Home Premium) mee te draaien.
 
Als je weet wat voor videokaart je hebt. kun je bij vista ook zien als je start-computer rechts klikken en dan eigenschappen doet. dan zie je links bovenin de hoek een icoontje apparaatbeheer.

Als je daar kijkt.. zie boven aan de lijst ''beeldschermadapters''

Daar klik je op en dan zie je als het goed is het merk en type videokaart die je hebt.

Laat maar even horen. ik draai hier ook met een 128 mb videokaart en heb zelf ook ULTIMATE. en een indexcijfer van 4.5 Dat is zeker niet slecht.

Denk er aan. de cijfers lopen niet op tot en met 10. Als je tussen de 4 en de 5 zit heb je zeker geen slechte score.
 
Ik weet wel wat voor video kaart ik heb maar hij wil gewoon NIET beter worden
 
Is het dan zo moeilijk om je videokaart te posten er wordt al meerdere keren om gevraagd ook al weet je het maar wij weten het niet ;)
Zodra we de videokaart weten kennen we je verder helpen
 
Hoi !

128 of 256 Mb zegt niet alles, hoor !

Op m'n ouwe AMD 3200 haal ik 3.6 met een Aeolus 5900XT 128 Mb.

Wel de goede drivers voor je kaart geinstalleerd ?

Greetz,

Harry.
 
Ik haal een 4,8.
Heeft te maken met alle onderdelen zoals geheugen, processor en grafische kaart, Snelheid HD enz. enz.
 
Wat ik weet is dat ik geen stuurprogramam ervoor heb:confused:
En ik vind er ook geen een die voor vista is:confused:
 
We kunnen je niet verder helpen met een driver als je al moeite hebt met het posten van specificaties van je videokaart.
Post deze en we kunnen je verder helpen.
Toch niet te veel moeite.

(sorry voor mij groofheid mods maar er wordt al meerdere keren gevraagd wat voor videokaart hij heeft)
 
De grootste aanbieders ( ATI en nVidia ) hebben prima Vista-drivers beschikbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan