• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cijfers

• Onderwerp starter Onderwerp starter MBBS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MBBS

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2006
Ik heb een document waar ik cijfers wil intikken... maar ze verschijnen niet zoals ik gehoopt had.

In het verleden heb ik hier nog nooit problemen mee gehad.
Al enkele instellingen geprobeerd, maar "ik" kan er echt niets verkeerd aan zien... maar ik ben al bang voor het antwoord :rolleyes:

Bijlagen

Kijk maar eens naar deze afbeelding,de eerst twee regel aanpassen met "Decimalen"
Derde regel scheidingsteken aanvinken!

cel.JPG

Raar maar waar...

Ik heb decimalen "3" staan.
En scheidingsteken "aangevinkt".

Ik tik in

12.345
en ik krijg
12345.0.00

?

Nadat ik het cijfer heb ingetikt is het veld verandert naar :

Aangepast
#.##0.000

Stond orgineel op :
Getal
Decimalen 3
Scheidingsteken "x"

Dan gebruik je "komma" en "punt" verkeerd...........speel daar maar even mee!

Zet eens een 0 in een lege cel. Selecteer die cel en doe Kopiëren. Selecteer de zogezegde getallen, doe Bewerken > Plakken Speciaal > Optellen. Delete de 0 opnieuw.

Wigi

Nu lukt het wel !?!

Bedankt...
En... ik ga me er geen verdere vragen bij stellen... alleen moet ik dit zéér goed onthouden in geval van.

Nu lukt het wel !?!

Bedankt...
En... ik ga me er geen verdere vragen bij stellen... alleen moet ik dit zéér goed onthouden in geval van.

Of ook gewoon op de cel gaan staan, F2 doen en Enteren. Lukt ook. Duurt wel wat langer als het veel cellen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan