[CIP] ThunderICE ... Mijn eerste Casemod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welkom op Helpmij.:)

Voor een eerste casemod ziet het er zeker goed uit.:thumb:

Update

Gisteren heb ik dus ook mijn Fans en CCFL's aangesloten en gekeken hoe het ging. Alles ging goed maar uiteindelijk zijn er toch 2 blauwe CCFL's gesneuveld.
DSC01829.jpg

komt goed ...
DSC01838.jpg

de houte plaat onderin wordt nog vervangen door een spiegelmod. De kabels zijn goed weggewerkt dus het komt wel in orde. ;)

DSC01840.jpg

De FAN vanachter gezet.

DSC01830.jpg

en het Mobo nog geplaatst. Alles past.

DSC01834.jpg

DSC01831.jpg

Until next time, happy MoDDinG ! :thumb:

We horen het wel...

Overigens een zeer mooie en uitgewerkte casemod.:thumb:

Nu ben ik even tussendoor ook een lego mod aant maken, aangezien er nog iemand is die dit deed kreeg ik ook meteen zin om het te proberen.
srry als ik je idee steel maar ik breek hem nadien toch weer af, het is gewoon een tussendoortje. :D
fotos volgen later :rolleyes:

Keep on MoDDinG ! :cool:

Ik vind het eigenlijk wel leuk, dat je het ook probeert. Ik zal mijn eigen topic aanpassen, zodat iedereen het gewoon na kan bouwen, of anders natuurlijk ;)

Zeker goed:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
Ik wacht met smart op het vervolg!

Leuk! Het mijne is meer een vrijstaand huis, met garage, deurtje, een hobby-gebouw en een extra huis aanbouw. En aan de achterkant een terrasje vam flat-cables... Anyway, ook hardstikke leuk gedaan.:thumb:

Laatst bewerkt:
Hey, ik zag op dat andere forum dat je de LEDs op ledbuy had gekocht... Wat waren de verzendkosten?

want als ik daar kijk dan maak ik er 6,20 uit op... maar da zalwel nie kloppe...
maar??? wat hoeveel was dat?

De verzendkosten waren wel duur vond ik (rond de 7Euries). Omdat ze ook uit NL moeten komen naar de BELGIE :rolleyes: . Maar de brief was goed beschermd en er was niet EEn weerstandje of ledje gebogen ;)

Als je naar je winkelwagentje gaat dan zie je de verzendkosten normaal.

Ik heb 12 euro betaald voor een 35 tal Ledjes, (inc verzendkosten )

ja dat wou ik maar dan moet je weer inloggen =.= dan moet ik zo'n account maken en dan doe ik er vast ook nog eens niets mee :p

Maar bedankt dat van die 6,20 klopte dus tog :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan