circle of death

• Onderwerp starter Onderwerp starter jejes
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jejes

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2004
Hallo

Ook ik heb nu de beruchte rode cirkel.
Ik heb nog garantie erop alleen is mijn xbox omgebouwd.Hij is geflasht dus mijn vraag is of ik hem wel naar microsoft kan opsturen of komen ze hier achter?

Gr Conny

Van wat ik gehoord heb weet ik dat er niet (heel erg) op gelet wordt. Geen slapende honden wakker maken, en verder niets zeggen over het flashen. Dus gewoon je garantie claimen en opsturen.

Hoi

Is het echt nodig om hem op te sturen? kan je er zelf echt niks mee beginnen???

Gr Conny

Als je garantie hebt zou ik er niet aan beginnen. Zelf heb ik mijn console eerder dit jaar mogen opsturen (gaat naar Duitsland), is half gerepareerd terug gekomen. Console werkte wel prima, maar het dvd-laatje gaat soms automatisch weer dicht. Worden je speldisc's niet beter op, als die er tussen zitten.
De oude symptomen komen ook weer terug, dus als dat doorgaat, ga ik MS weer bellen. Maar dan wil ik wel een compleet nieuwe console, geen refurbished.

De eigen reparaties die houden meestal niet lang stand, kun je een paar maanden later weer terug.

Oke, Bedankt voor je uitleg.
Maandag stuur ik hem gelijk op.
Weet jij toevallig een adres waar naar toe en moet ik eerst contact met ze opnemen?

Gr Conny

Ja, je moet eerst contact opnemen met het xbox callcenter (0800-0233894). Leg ze het probleem uit, en dan komt UPS het pakket bij je ophalen.
En dan maar afwachten wanneer de 360 terug komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan