• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

cirkel grafiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvbaal

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Is het mogelijk om met cirkel grafiek (staaf van cirkel) een weergave te krijgen zodat in de staaf niet de twee laatsten van de gegevens weergegeven worden in de staaf maar een reeks die je zelf opgeeft. Zoals in het voorbeeld wil ik in de staaf de gegevens van januari C4 tot en met F4 krijgen. Deze gegevens moeten dan naast de punt van januari komen.
Ik betwijfel zelf of dit mogelijk is met deze grafiek. Is misschien een andere grafiek hier geschikter voor?

groetjes
Juul

Bijlagen

Ik kom er zelf ook niet uit met de circel. Met staven lukt het wel.
Zie voorbeeld.
Ik hoop dat het e.e.a. goed overkomt omdat ik een waarschuwing kreeg over verschillende versies en incompatible functies enzo.

Ik heb grafiektype onder ' aangepaste type' en dan ' kolommen met diepte' gebruikt. Vervolgens weer vlak gemaakt omdat ik de dieptegrafieken zelf nooit zo mooi vind.
Als achtergrond een foto gebruikt.

Ik hoop dat dit een beetje is wat je bedoelt.

Bijlagen

Ik denk ook dat dit de beste oplossing is want met die cirkel is het volgens mij niet te doen.

Hartelijk dank.

groetjes
Juul

Zie bijlage voor mijn suggestie.

Er zijn 3 tabbladen:

ORIGINEEL
VOORSTEL 1
VOORSTEL 2

Bijlagen

Wigi,

Ziet er goed uit en is ook goed te doen.

Heel hartelijk dank voor je creatieve hulp.

groetjes
Juul

Lecxe,

interessant. Enkel de waarden en de labels nog wat aanpassen en dit is zeker een nuttige aanvulling.

Ik vind de grafiek van Lecxe erg overzichtelijk en mooi door z'n eenvoud.
:thumb:

Ik vind hem ook goed, versta me niet verkeerd, maar de informatie voor de maandtotalen gaat verloren. Dit kan een bewuste keuze zijn, of ook niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan