Cirrus Logic 5446 video driver << gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Julian16

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2007
Berichten
189
Hoi,

Ik heb mijn windows 98 computer geformatteerd, en windows 98 SE er opnieuw opgezet waarna mijn beeldscherm driver verdwenen was. Deze is nodig om een hogere kleuren resolutie te krijgen en vele spelletjes af te spelen.

Ik heb een half uur met google gezocht, maar kon nergens iets vinden. Ik heb deze driver wel heel dringend nodig, heeft een van jullie hem misschien? Of kun je 'm wel ergens vinden? je kunt hem ook sturen naar mn e-mail julianrood@hotmail.com

heel erg thx alvast,

julian
 
Of deze.

Ik begin nu best wel een heel klein beetje nieuwsgierig te worden naar de zoekopdracht die jij in Google hebt ingetypt. Op mijn zoekvraag krijg ik 34.400 hits, wat natuurlijk niet wil zeggen dat die allemaal de juiste driver bevatten. Stel dat slechts 1% WEL de driver herbergt, dan vind ik 'm dus zo'n 344 keer. :) :D

Stel dat slechts 0,01 % goed zou zijn, dan nog vind ik 3,44 de goede driver. :D
 
Laatst bewerkt:
Hoi, de eerste en tweede reactie zijn betaalde downloads. De derde kost 3 uur om te registreren, waarna ie een ongeldige download geeft :) (hij werkt tenminste niet op mijn pc)
 
Dan doen we het anders............. :D :D :D

Ik geef je mijn zoekvraag naar Google, dan kun je zelf die 3,44 gaan opsporen....... ;) :D

Cirrus Logic 5446

kopieer dat naar het zoekvak van Google en je krijgt (inmiddels al) 44.200 hits.
 
Had je hier al rondgesnuffeld?
Trouwen Cirrus geeft op haar website aan dat zij gebruikers doorverwijst naar de makers van de hardware.
Gaat het om een moederbord met geïntegreerde videochip?
Zo ja, geef dan even het merk en type.

Edit:
Ik zie dat je hier al bezig bent met de aankoop van een andere kaart, dan gaat dit topic maar dicht.
Jammer dat ik nu voor niks twintig minuten heb lopen zoeken voor een driver voor jou.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan