Hallo Iedereen,
Heb een vraag over een cisco 878. Hier heb ik er een aantal van nu werkt dit perfect.
Nu heb ik 1 probleempje.
Wil graag op 1 cisco router 878 2 verschillende Vlans hebben. En deze beide op afstand kunne bereiken door middel van Scherm overname.
Nu ben ik er achter dat ik alle 4 de lan poorten achter op apart kan configureren.
Mijn vraag heeft iemand een Idee wat ik hier moet neer zetten in mijn configuratie ??
Heb een gevoel dat het zoiets zal moeten zijn dit is een stukje van de configuratie.
LET OP DIT IS MAAR EEN KLEIN STUKJE VAN MIJN CONFIGURATIE IK GA HEM ER NIET HELEMAAL OP ZETTEN. DAAR VOOR IS HIJ ME TE HEILIG.
TEN ZIJ ER EEN GOEDE UITLEG WORD GEGEVEN WAAROM DIT NODIG ZOU ZIJN.
interface FastEthernet0
switchport access vlan 1
!
interface FastEthernet1
switchport access vlan 2
!
interface FastEthernet2
shut
!
interface Vlan1
description Lan1
ip address 166.165.12.254 255.255.255.0
ip nat inside
ip virtual-reassembly
ip tcp adjust-mss 1452
!
interface Vlan2
description lan2
ip address 166.164.12.254 255.255.255.0
ip nat inside
ip virtual-reassembly
ip tcp adjust-mss 1452
Kan iemand me vertellen of ik hier gelijk in heb of zit ik er een Kilometers naast.
Alvast bedankt voor alle antwoorden en moeite om hier een antwoord op te geven.
Thanks Roel
Heb een vraag over een cisco 878. Hier heb ik er een aantal van nu werkt dit perfect.
Nu heb ik 1 probleempje.
Wil graag op 1 cisco router 878 2 verschillende Vlans hebben. En deze beide op afstand kunne bereiken door middel van Scherm overname.
Nu ben ik er achter dat ik alle 4 de lan poorten achter op apart kan configureren.
Mijn vraag heeft iemand een Idee wat ik hier moet neer zetten in mijn configuratie ??
Heb een gevoel dat het zoiets zal moeten zijn dit is een stukje van de configuratie.
LET OP DIT IS MAAR EEN KLEIN STUKJE VAN MIJN CONFIGURATIE IK GA HEM ER NIET HELEMAAL OP ZETTEN. DAAR VOOR IS HIJ ME TE HEILIG.
TEN ZIJ ER EEN GOEDE UITLEG WORD GEGEVEN WAAROM DIT NODIG ZOU ZIJN.
interface FastEthernet0
switchport access vlan 1
!
interface FastEthernet1
switchport access vlan 2
!
interface FastEthernet2
shut
!
interface Vlan1
description Lan1
ip address 166.165.12.254 255.255.255.0
ip nat inside
ip virtual-reassembly
ip tcp adjust-mss 1452
!
interface Vlan2
description lan2
ip address 166.164.12.254 255.255.255.0
ip nat inside
ip virtual-reassembly
ip tcp adjust-mss 1452
Kan iemand me vertellen of ik hier gelijk in heb of zit ik er een Kilometers naast.
Alvast bedankt voor alle antwoorden en moeite om hier een antwoord op te geven.
Thanks Roel