Beste lezers,
Sinds kort ben ik bezig op een windows 8 systeem.
Ik heb jullie ideeën nodig over de Cisco VPN client.
OS: Windows 8 64 bit (alle microsoft updates zijn geïnstalleerd)
Geinstalleerd: Cisco VPN client 64 bit Versie 5.0.07.0440
Virus scanner: McAfee Enterprise 8.8
Deze fix uitgevoerd vanwege de melding Reason 442: Failed To Enable Virtual Adaptor
1. Open your Windows Registry Editor by typing regedit in the Run prompt.
2. Browse to the Registry Key HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\CVirtA
3. From the window on the right, select and right-click on DisplayName and choose Modify from the menu. Alternatively, double-click on DisplayName:
For Windows 8 64bit (x64) operating systems, change the value data from @oem8.inf,%CVirtA_Desc%;Cisco Systems VPN Adapter for 64-bit Windows to Cisco Systems VPN Adapter for 64-bit Windows
Na connecten met een profiel vraagt de ciscp VPN client netjes om een login naam.
Inloggen gaat goed. Hij meld dat hij verbonden is.
Ik heb een VPN IP-adres ontvangen.
Echter ik krijg geen data over de vpn
Wat heb ik reeds geprobeerd:
- Firewall uitgezet => hielp niet
- Cisco VPN Client in compatibiliteit mode starten => hielp niet
- Cisco VPN Client als administrator starten => hielp niet
Ik heb op een Windows 7 64 bit PC zelfde gedaan en daar werkt alles wel. (incl dataoverdracht)
Wie heeft ideeën?
Sinds kort ben ik bezig op een windows 8 systeem.
Ik heb jullie ideeën nodig over de Cisco VPN client.
OS: Windows 8 64 bit (alle microsoft updates zijn geïnstalleerd)
Geinstalleerd: Cisco VPN client 64 bit Versie 5.0.07.0440
Virus scanner: McAfee Enterprise 8.8
Deze fix uitgevoerd vanwege de melding Reason 442: Failed To Enable Virtual Adaptor
1. Open your Windows Registry Editor by typing regedit in the Run prompt.
2. Browse to the Registry Key HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\CVirtA
3. From the window on the right, select and right-click on DisplayName and choose Modify from the menu. Alternatively, double-click on DisplayName:
For Windows 8 64bit (x64) operating systems, change the value data from @oem8.inf,%CVirtA_Desc%;Cisco Systems VPN Adapter for 64-bit Windows to Cisco Systems VPN Adapter for 64-bit Windows
Na connecten met een profiel vraagt de ciscp VPN client netjes om een login naam.
Inloggen gaat goed. Hij meld dat hij verbonden is.
Ik heb een VPN IP-adres ontvangen.
Echter ik krijg geen data over de vpn
Wat heb ik reeds geprobeerd:
- Firewall uitgezet => hielp niet
- Cisco VPN Client in compatibiliteit mode starten => hielp niet
- Cisco VPN Client als administrator starten => hielp niet
Ik heb op een Windows 7 64 bit PC zelfde gedaan en daar werkt alles wel. (incl dataoverdracht)
Wie heeft ideeën?