Cisko VPN software verwijderen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

linda86

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 okt 2008
Berichten
4
Beste dames en heren,

ik heb problemen ondervonden met het installeren van vpn client software cisko.
Dit heb ik op mn werk gedaan om contact te maken met het kantoornetwerk, maar lukt niet omdat ik mijn externe harde schijf niet mee genomen had, en blijkbaar was het installeren van software gekoppeld aan bepaalde instellingen aan de externe D schijf en niet aan mijn gewone C schijf. (misschien heeft dat niks met het volgende probleem te maken maar ik vermeld het toch maar:)

Afijn, thuisgekomen sluit ik mijn externe harde schijf weer op mijn laptop aan en ik krijg de foutmelding 28000: er staat dat ik eerst een oudere versie moet installeren van de VPN client. Echter, het lukt me niet deze handmatig te verwijderen, ook niet bij programma's en onderdelen van windows zelf. Ik heb her en der gelezen dat het ligt aan Vista en dat dit systeem niet compatibel is met VPN software.

Ik ben erg a-technisch, kan iemand me proberen uit te leggen hoe ik deze cisko software er geheel af kan halen of een versie kan installeren die wel werkt?
 
je zou kunnen proberen de software er volledig af te halen met het programma revo unistaller

beste jelle, thanx voor de suggestie, maar hij vind de software niet in dit soort progs. Heb het ook met tune up geprobeerd :(

zijn er manieen waarop het handmatig verwijderd kan worden?
 
ik ken het programma eigenlijk niet dus ik denk dat ik je daar maar beter niet mee help maar je kan natuurlijk ook wel systeemherstel uitvoeren, dan zal het ook wel weg zijn ;)
 
Misschien een andere methode: Installeer die 'te nieuwe versie' nog een keer (en nu goed, hopelijk).

Verwijder 'm dan via het bekende Software verhaal.

Dan die 'oude' versie installeren.

Alternatief kun je hier kijken voor een handmatige deïnstallatie van de software. (In principe voor W2000 en WinXP, maar ik neem aan dat je er met Vista ook wat aan hebt).

Vlgs. deze link is versie 5 van de Cisco VPN client software compatible met Vista 32-bit.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan