Ckv-site

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jappie-zland

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Hallo,

Voor het vak Ckv mocht ik kieze om een site te make en dat heb ik gedaan alleen het onderwerp is nogal dom maar dat maakt niet uit

Wat vinde jullie ervan ? (ik ben nog niet helemaal klaar, dus sommige links doen het niet)
Site

Klopt maar het is ook voor school dus hoeft er niet veel op te staan maar wat vind je er van ?

Bijv de spelletjes :)

Geplaatst door mr. bravoman
uhh, er staat niet veel meer op dan een paar links...

nou vreemd antwoord hoor!

het begin is er, en ik vind het wel netjes!

Denk je dat het wel een voldoende is :) ?
Ze kijke natuurlijk niet naar de structuur van de site

ik geloof dat ik een beetje verkeerd heb gekeken, ik daxht dat die links naar andere sites gingen:o

doolhof werk trouwens bij mij niet, maar dat komt denk ik omdat ik netscape gebruik.

Dat zou best kunne, ik weet het niet, maar doolhof doet het bij IE als het goed is wel

Geplaatst door Jappie-zland
Denk je dat het wel een voldoende is :) ?
Ze kijke natuurlijk niet naar de structuur van de site

nou ik zij dat ik het wel netjes vond. maar verder weet ik niet wat je school verwacht van jou! er zijn hier zat mensen die er meer verstand van hebben dan ik! dus zou even afwachten tot er iemand anders hierop reageer! maar suc6 en ik geef een7 genoeg?:D

Ik zou je beginpagina wat groter (in de breedte) maken, want op mijn 17 inch heb ik maar een kwart van het beeld bezet.
Ook zou ik even wat aan die popup doen, want eerlijk gezegd is hij beste irri, vooral omdat hij elke keer weer verschijnt nadat je van een bezochte pagina terug wilt naar home.

Ja die popup begint mij ook te irritere en ik zal hem eens wat groter make (ik heb er geen last van, ik heb namelijk een 15 inch )

ik zou een ander host pakken, want geocities suckt vind ik.

Het geeft gewoon teveel errors weer.
maar welke host weet ik niet, ik ben bij users.pandora, maar dat is in België

see ya!

Ik heb eigenlijk geen probleme met geocities maar ik zal eens naar die site die jij opgaf gaan

Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan