Clean install windows niet goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MerlijnD

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2010
Hallo,
Ik werd door mijn vriend opgebeld om dat zijn laptop in de soep was gelopen.
Ik dacht ik instaleer hem een keer gratis overnieuw windows xp home edition sp3 illigaal.
deze instalatie heeft al op zo'n 4 pc gewerk onder andere op de mijne.
Nou ging het instaleren goed nou ja een deel dan tot hij opniew moest opstarten om verder te laten gaan je weet wel dat hij nu met windows aan de slag gaat maar naar dat hij het laden teken geeft van windows xp blablabla word het scherm zwart wel een een kwatier dan word het licht blauw dan komt het muistekentje en dan een bluescreen.
Ik snap niet wat er verkeerd is gegaan.
Kunnen jullie me helpen?
Het is een packard bell easynote
Mvg Merlijn

Ik denk dat je hier niet verder geholpen zal worden. Dit i.v.m. de installatie van illegale software.

OK, maar je ziet af en toe : "Wij mogen/kunnen niet helpen omdat het warez/illegale software betreft".

OK, maar je ziet af en toe : "Wij mogen/kunnen niet helpen omdat het warez/illegale software betreft".

@krolik: Je interpreteert de regels verkeerd: We kunnen hier op het forum geen serienummers/cracks etc. aangeven of linken. Er staat echter niets over ondersteuning bij de installatie/gebruik van illegaal gedownloade software.

@topic-starter: Het probleem oplossen wordt voor jouw geval zo goed als onmogelijk (tenzij iemand hier precies dezelfde illegale versie heeft gedownload en geïnstalleerd, maar je mag er hier op het forum niet naar linken...): Omdat de bron niet Microsoft is of misschien de bron een pc-fabrikant is die een 'unattended' cd-versie van XP beschikbaar stelde kunnen we niet bepalen of de XP software op dezelfde manier installeert als een normale XP versie. Ook weten we niet of de XP versie misschien voor een bepaald merk (+ type) pc/laptop bedoeld is en dus wellicht drivers mist etc. Ook weten we niet of het wellicht malware bevat.
In dat opzicht snap ik de opmerking van krolik weer wél.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan