Clean Install zonder originele cd maar wel originele product key

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnnyReinders

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2011
Hallo,

Ik heb een tijd terug een gebruikte pc gekocht, maar ik zou nu graag mijn Windows XP opnieuw willen installeren, omdat het niet meer vloeient werkt.

Er is alleen 1 probleem, Ik heb er geen Instalatie CD bij gekregen maar er zit nog wel een Product Key bij.

Zou iemand mij de mogelijk heden kunnen noemen om een nieuwe Instalatie CD te krijgen

Windows Versie:
Windows® XP Home Edition

Mvg. Johnny Reinders

Hoi !

Als je over een legale key beschikt kun je Win XP Home gewoon van internet downloaden. bijv. met U-torrent.

Just Google....

Greetz,

Harry.

Hallo Harry, Bedankt voor je snelle reactie. Ik had al rond gezocht op helpmij en op google, maar hoe weet ik of ik de juiste versie heb? Want ik had ergens gelezen dat je Service Pack ook het zelfde moet zijn.

Mvg. Johnny Reinders

Hoi !

Al het goed is download je de SP3 versie.

Op 'n torrent-site zoek je XP Home SP3 .NL

Lukt het niet: ik heb hier ergens nog wel 'n verdwaalde XP Home SP2 NL liggen, die kan ik je opsturen tegen verzendkosten.

Greetz,

Harry.

Even kijken want ieder bedrijf gooit er ook een paar eigen programma's bij (meestal) bij Packard Bell kun je bijvoorbeeld je computer compleet terugzetten door Packerd Bell Restore te openen tijdens opstartherstel

En hoe open je dat dan?
ik denk trouwnes dat ik sp2 nodig heb want ik heb zelf moeten updaten naar sp3
en sp2 kan ik in het nederlands nergens vinden

ik heb trouwnes een asus

asus recovery als die erop zit tijdens opstarten f9 herhaaldelijk indrukken dan kom je in de recovery.
anders idd eentje downloaden,staan er toch zat mooie op.

Laatst bewerkt:
ik heb nu eentje gevonden, maar wat als de lincencie niet werkt? dan kan ik niet meer op de computer om me mail te checken enz. tog? en dan kan ik ook geen nieuwe branden is er een manier om te testen of de lincencie werkt het is een legale lincencie

Pff dan moet je dokken om ff een mail te sturen. laat maar zitten ik installeer wel ff in een virtual pc dan weet ik ook of het klopt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan