clean sweep

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Als ik clean sweep van norton erdoor heen draai, blijft er ruim 100 kb achter die ik niet kan verwijderen. weet iemend hoe dat komt en wat ik daaraan kan doen?

heb ik ook, als ik em dan dadelijk opnieuw laat draaien doet ie het meestal wel.

ja, alles dichtgezet en nogmaals geprobeerd. ik blijf maar met 112 kb zitten....

En als je met rechter muisknop op je prullenbak klikt en kiest voor "empty norton protected files".
Daarna cleansweep weer gebruiken.
Bij mij blijft er ook altijd wat staan na een tijdje is het weg.

Geplaatst door crash
En als je met rechter muisknop op je prullenbak klikt en kiest voor "empty norton protected files".

Crash, de manier die je beschrijft gebruik ik altijd, in die volgorde. Toch blijft het maar staan.

heb het vanmorgen nog voorgehad, er bleef 320 kb staan in IE cache,heb ik alleen manueel kunnen verwijderen.

Geplaatst door crash

da's wel best gevaarlijk hé, vooral als je eens iets wil terugzetten........

Geplaatst door de jean

Gevaarlijk? Dat lijkt me toch niet. Je kan wel aan het beveiligen blijven. Errst weggooien, dan kan je het uit de prullenbak halen. Dan de prullenbak leegmaken, dan kan je met Norton de boel weer terugzetten. Als je je dan nog vergist, ben je dan niet een beetje dom te werk gegaan?

Geplaatst door de jean
Valt wel mee hoor.
Ik doe dit meestal 1 keer in de week.
Het scheelt een hoop gb's aan het eind van de week.:)

hoi,

dat was eigenlijk wat ik bedoelde, bij mij blijft wat ik uit de prullenbak gooide nog 20 dagen bij norton zitten, daarvoor verwijder ik ze nooit.....

helaas, ik blijf maar met die KB'tjes zitten. elke week een paar d'rbij....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan