Clear Error console

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroendenoot

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2005
Hallo, ik heb een probleem met de browser Opera dat ik niet opgelost krijg. Ik wil namelijk de Error console wissen (Tools > Advanced > Error console > Clear). Dat lukt wel, maar als ik dan de Error console sluit (doormiddel van op Close of het kruisje te klikken) en vervolgens weer open, staan alle fouten er weer in. Ik snap niet hoe dit komt en ik ondervind dit probleem al vanaf het begin dat ik Opera geïnstalleerd heb. Weet iemand hoe ik voor elkaar kan krijgen dat de errors wegblijven, ook als ik de Error console opnieuw open?

Laatst bewerkt:
Bij mij precies hetzelfde, misschien krijg je de fouten niet definitief gewist?
Misschien wordt je hier iets wijzer?
Ik krijg de fouten inderdaad niet definitief gewist. (Of bedoel je wat anders?)
Ik word ook niet heel veel wijzer van die site. Ik heb gezocht op o.a. 'Error console', maar niets bruikbaars gevonden. Het zal deels ook wel komen doordat ik het Engels nog steeds niet goed onder de knie heb (ben nog aan het leren). :confused:
Wat kan ik nog doen?

Ik zal wel even kijken voor je (heb heel vlug een blik geworpen) maar ik vrees dat er niets aan te doen is.

Nee, helaas.
Die eerste had ik zelf ook al gevonden, maar dat gaat over een ander probleem. Uit die tweede kan ik ook niet veel halen.

Nou ja, dan laat ik het maar zo. Wel raar eigenlijk. :confused:

Toch bedankt! :thumb:

(P.s. Als iemand anders de oplossing weet, hoor ik het graag.;))

Tja, ik kreeg een mailtje van watchdog@helpmij.nl dat ik nog even op deze vraag moest reageren, dus bij deze! Weet nog iemand een oplossing, dan zeg het maar. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan