click and buy

Status
Niet open voor verdere reacties.

kwebbel86

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mei 2011
Ik heb geen idee waar dit onderwerp moet, dus vandaar maar even hier. M'n ventje heeft een CB account, ik heb perongeluk via de bank hun nummer geblokkeerd. Dit weer ongedaan gemaakt anders had ik een boze man :p

nu is hij het password kwijt van de CB account. Ik heb keurig in het Nederlands geschreven want dat mocht. Helaas, dat kon niet. Dus dan maar in het Engels. Nu schrijven ze dat ze nog 3,87 tegoed te hebben wat ze niet kunnen afschrijven! Terwijl het rekeningnummer echt niet meer is geblokkeerd.

Ik ben echt niet van plan dat te betalen voordat ze een wachtwoord hebben aangemaakt. Heb zelfs de gegevens (excl. rekeningnummer) gewoon open en bloot op een presenteerblaadje gegeven. Ze hoeven het alleen maar ff te wijzigen. Wat zou ik het beste kunnen doen ??
Ik heb nog nooit schuld gehad bij iemand en tsja, 3,87 waar praten we over??? Maar zo schiet het ook niet op.....

je kan toch heel simpel forgot password drukken? https://eu.clickandbuy.com/cgi-bin/...1304547717487&Land=DE&lang=en&Land=DE&lang=en

krijg je het password zo terug. als ik jou was zou ik die paar euro gewoon overschrijven, die paar euro zijn waarschijnlijk minder belangrijk dan dat je straks als wanbetaler te boeke staat (dit wordt soms namelijk zelfs geregistreerd en kan weer invloeden hebben op bijvoorbeeld het afsluiten van een mobiel abonnement of wat dan ook)

Heb je ze ook verteld dat de rekening niet meer geblokkeerd is? Het zou best kunnen dat het een eerdere afschrijving is die is geblokkeerd en dat ze het gewoon niet automatisch opnieuw proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan