Clientbewerking mislukt bij verzenden e-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mazita

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2008
Berichten
31
Hallo;

Wanneer een collega van me een e-mail wil versturen naar meerdere e-mailadressen, die gekopieerd en geplakt worden en op Verzenden klikt, krijgt zij vaak de foutmelding: “Clientbewerking mislukt”

Zij kopieert alle e-mailadressen uit een CRM systeem. Met de tijd zijn daar alle e-mailadressen ingevoerd, maar zijn daar ook speciale tekens aan toegevoegd (niet handig, maar het zijn er teveel om aan te passen :confused:)

Nu zou je zeggen: “Controleer de e-mailadressen na het plakken voordat je de mail verstuurd”. Maar dat is niet de meest ideale oplossing. Daarom is mijn vraag: Is het mogelijk om e-mailadressen te kopiëren zonder speciale tekens mee te nemen?

We maken hier gebruik van Windows XP en Office 2003 (SP3).
 
Zijn er een beperkt aantal verschillende tekens aan deze adressen toegevoegd?
Dus alleen bij voorbeeld #,&,*.

Of heel veel verschillende, zonder enig systeem, en door verschillende mensen?
 
Helaas zijn er veel verschillende tekens, zonder systeem, gebruikt en door meerdere mensen ingevoerd.
We gaan overstappen op een nieuw CRM systeem waarbij dit niet eens mogelijk is, maar dat kan nog wel een jaar duren. Tot die tijd zou het fijn zijn als het d.m.v. een simpele oplossing te verhelpen is.
 
via de engelse versie : your clientprosess has failed. oplossing werkt in iedergeval

This usually occurs when a mailbox or mail user was create then a user sends to the address and then the mailbox or mailuser is deleted and recreate with the same names. So the client that is sending and getting the delivery failed is getting old infomation from cache. Does this happen from a certain user. If the are using Outlook 2007 they can deleted the entries out of the N2k cache.

1.Type the email address you wish to clear from the cache until outlook displays it as shown above.
2.Press the down arrow key to select the email address and press the delete button.
http://support.microsoft.com/kb/287623

Or if it is from Web Client switch to OWA Light

How do I switch to the light version?

--------------------------------------------------------------------------------

1.Click Options > Settings > General.
2.On the General tab, under Accessibility, select Use the blind and low vision experience.
3.Click Save or press CTRL+S to save your changes.
4.Sign out and sign in again to complete the change to the light version.
OWA light and go to options -> messages; there is a link to "clear most recent recipients list".
Jon Bradley - MSFT
Outlook Live Answers ... your site for Outlook Live community support!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan