Clients kunnen niet synchroniseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoppie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
beste mensen,

Ik zit met een synchronisatie probleempje. Ik heb een W2k3 sbs draaien met een aantal clients. Elke keer als een user aanmeld of afmeld word zn account gesynchroniseerd met de server. Ook bestanden die rechtstreeks op de server opgeslagen worden, worden dan offline beschikbaar gemaakt.

Hier gaat het echter fout. Tijdens het synchroniseren krijgen ze de melding dat het doelbestand niet bestaat of beschikbaar is, maar hij word wel beschikbaar als offline bestand. Als de gebruikers dan weer opnieuw aanmelden kan het bestand niet geopend worden en op de server is het origineel dan ook nergens meer te vinden.

Ik heb al gekeken of het een rechten probleem is, maar dat is niet het geval. Voor de zekerheid heb ik iedereen full control gegeven op alle gedeelde mappen, om te kijken of het iets uitmaakt maar dat mocht niet baten.

Please help! want zo kan niemand normaal werken.

bvd,

michael

maak je hun profiel of fline beschikbaar of hun map mijn documenten, met ene profiel krijg je problemen ja, als je een roaming profile hebt blijft die toch wel staan

Het is zo geregeld dat ze ook offline in kunnen loggen, als ze niet verbonden zijn met het netwerk. Dit heeft tot voor kort altijd gewerkt, maar nu gaat het bij een aantal fout. De my documents map word idd gesynchroniseerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan